czwartek, 9 października 2014

moja toaletka

Hej!

Dziś mam dla Was post na temat mojej toaletki. Zawsze marzyłam o swoim mebelku, od kilku miesięcy mogę się cieszyć swoim kącikiem. Nie jest to typowa toaletka, urządziłam ją na komodzie z IKEA, jest to komoda MALM, biała z czterema dużymi szufladami. 
Co jakiś czas coś na niej zmieniam, na początku miałam duże, białe lustro, ostatnio podczas wypadu do sklepu IKEA (mojego ulubionego sklepu z meblami i dodatkami) dokupiłam lustro, które miałam już upatrzone, jest to okrągłe lustro z szarą, metalową ramą z małym zdobieniem. Co prawda lustro nie wisi jeszcze w docelowym miejscu ponieważ nie mam w tej chwili wiertarki, gdy tylko od kogoś ją pożyczę to będzie wisiało bardziej na środku i niżej tak bym się widziała gdy siedzę przy toaletce.
Jeśli macie jakieś pytania odnośnie tego jak mój Facet może wytrzymywać w tak różowym pomieszczeniu, otóż normalnie, to jest mój kącik, który jest w sypialni a nie na środku salonu, Kamil toleruje to, że lubię cukierkowy styl i nie ma nic przeciw by moja toaletka była w takich kolorach :)

Jeśli będziecie ciekawe jak przetrzymuje swoje kosmetyki w środku komody to chętnie napiszę o tym oddzielną notkę ;)

W tej chwili stałymi elementami na mojej komodzie jest lampka (EMPIK), kominek, figurka wiewióra i pojemniczek na pędzle (IKEA), po lewej stronie : wazonik (Kerf) ze sztucznymi kwiatkami, biała ramka (IKEA) w której będzie niedługo jakieś ładne zdjęcie bądź obrazek oraz porcelanowa kula-skrytka z ptaszkiem (HOME and YOU).






















60 komentarzy:

  1. Witaj, moim zdaniem ostatnio pogorszyła się jakość blogu, otóż lubiłam twoje stylizacje (można się ubrać coś z niczego) czy makijaż. Widać kasa uderzyła Ci do głowy, temat blogu to moda a może na dekoracje wnętrz stwórz oddzielny blog, bo mijasz się z powołaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga, blog od dawna jest lifestylowym, piszę tu o różnych rzeczach, nie tylko o kosmetykach i ciuchach. Jakbyś mogła mi opowiedzieć coś więcej o tej kasie co mi uderzyła do głowy. Skąd ta kasa? jaka kasa?

      Usuń
    2. Blog Gosie jest cudowny. Pokazuje swoje pasje na blogu, to co lubi najbardziej. Nie rozumiem o co ci chodzi...... Gosia pokazuje stylizacje swoje na instagrami....

      Usuń
    3. Niektórzy ludzie nie byliby sobą jakby czegoś nie skrytykowali. Skoro się blog przestał podobać to po prostu się na niego nie wchodzi, a nie pisze takie komentarze. Ja akurat wielkich zmian nie zauważyłam.

      Usuń
    4. haha boze dziewczyno jaka jestes żałosna, sory ale tylko takie sformułowanie przychodzi mi do głowy

      Usuń
  2. Śliczne miejsce, w moim stylu :) Mój pokój w Warszawie wygląda dość podobnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się ta czarna świeczka :) Bardzo ładnie też wygląda ta szkatułka z ptaszkiem

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uważam, że takie wpisy są naturalnym następstwem miliona pytań pod każdym zdjęciem na IG. Pod każdym nowym dziewczyny co chwilę pytają skąd jest to, skąd jest tamto. W poście jest wszystko, a o to chyba chodzi. Pozdro Gosia, piękny kącik ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Kącik prześliczny;) a tak z innej beczki jest jakaś szansa na aktualizacje Twojej diety, tzn czy coś sie zmieniało w niej od ubiegłego roku, jeśli tak jak teraz wygląda...czy nadal trzymasz sie Swoich zasad żywieniowych itp...??
    pozdrawiam
    J.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna toaletka i dodatki. :) Coś co lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trudno nazwać to toaletką ,a te światełka to festyn,

      Usuń
    2. To samo chcialam napisac. Uwielbiam Cie Gosiu, ale poza pedzlami w ogole nie przypomina ten wysrój toaletki, nie chce byc zgryzliwa, czy cos w tym stylu

      Usuń
  7. mam podobną toaletkę :) lustro mam to samo, tylko komodę inną :) super urządziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne miejsce do upiększania się i odpoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. skąd jest taca/podkładka na której stoi lampka?;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super sobie urządziłaś tą toaletkę :-). Jestem bardzo ciekawa organizacji w środku więc mam nadzieję, że i o tym pojawi się post :-). Nie przejmuj się złośliwymi komentarzami, niektórzy tylko po to mają neta żeby uprzykrzać innym życie. Twój blog i insta są jednymi z lepszych! Pozdrawiam! :-*
    @alikaplace

    OdpowiedzUsuń
  11. W norweskim stylu:) Mieszkam w norwegii i też mam podobny gust:] A mojemu mężowi również nie przeszkadza to że "stroję" mieszkanie wg mojego stylu jak Ty to nazwałaś cukierkowy:) Pewnie innych dziewczyn faceci nie tolerują tego, więc one zazdroszczą;) Pozdrawiam i wstawiaj częściej posty:)

    OdpowiedzUsuń
  12. my mamy sypialnie pomalowana na rózówa - ogolnie w stylu shabby chic - i mój mąż nie miał nic przeciwko temu....
    ale przeciez wszystkiego trzeba się ''czepić''- pewnie jest malo meski albo w ogole nie jest mężczyzna...-żałosne
    super masz kącik :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoj nick sie czyta gonia ronia czy gonia aronia? Bo stylizacjetv na swoim ostatnim filmie powiedziala to tak ze zabrzmialo gonia aronia i sama zwatpilam bo zawsze myslalam ze to gonia ronia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pokaż proszę jak przetrzymujesz swoje kosmetyki,też trzymam w komodzie kosmetyki ale cały czas są
    w nieładzie :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Twój styl. Po prostu. :) A facetom tak naprawdę trochę to obojętne czy mieszkanie wygląda tak czy inaczej- byle nie było obić z różowego futrzaka, haha :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przesłodkie dodatki! - uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie byłoby mi wygodnie siedzieć i malować się przy komodzie, gdzie nie ma miejsca na nogi, co okrakiem mam siedzieć ;d ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahha, ona nie wie, że toaletka wygląda inaczej, myśli że komoda to toaletka, hehehheheheh

      Usuń
    2. ??? jak się przy tej komodzie malujesz, na czym siedzisz i .. w jaki sposób??? z podwiniętymi nogami na krześle??? bo jakoś ciężko mi sobie wyobrazić wykonywanie makijazu na odległośc przy komodzie

      Usuń
    3. Mam wysokie krzeslo i normalnie na nim siedze

      Usuń
    4. a nogi??? bokiem, okrakiem, skrzyzowane, bo raczej ciężko tak się malować

      Usuń
    5. "hahha, ona nie wie, że toaletka wygląda inaczej, myśli że komoda to toaletka, hehehheheheh" ĆWOKU!! PRZECIEŻ WYRAŻNIE NAPISAŁA ,ŻE TO KOMODA, JAK PRZERASTA CIEBIE ZROZUMIENIE TEGO CO CZYTASZ TO NIE KOMENTUJ.

      Usuń
  18. Śliczny ;) a notkę o ułożeniu kosmetyków oczywiście chcę! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. ładnie wygląda :) toaletka, oczywiście :D
    proszę o pościk z organizacją kosmetyków w komodzie ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz świetny gust do dodatków do mieszkania, chętnie bym zobaczyła(pewnie nie tylko ja) jak masz urządzone mieszkanko :) pokażesz nam?

    OdpowiedzUsuń
  21. Może wspomnisz w notce o perfumach jakich używasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. " toaletka " i stoisz malujac sie przed lustrem itp ?
    moja toaletka ma krzeslo itp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba barowe...

      Usuń
    2. przecież to nie toaletka, tylko komoda, w której przechowuje kosmetyki

      Usuń
  23. Trafia w moje gusta zarówno wystrój, kolorystyka i dodatki. Uwielbiam taki styl. Biel nie jest tu chłodna, całość wygląda przytulnie i elegancko

    OdpowiedzUsuń
  24. ślicznie urządzona! :) bardzo ładny kominek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ??? podkładka kuchenna, filiżanka i cukierniczka z ptaszkiem??? co w tym ładnego???

      Usuń
  25. lustro też jest dość wysoko...od toaletki to trochę odbiega... gust moim zdaniem nic specjalnego... podkładka kuchenna z ikei na toaletce...hmmmm tylko dlatego, że różowa w kwiatki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dajcie juz spokój, chciało dziewcze błysnąć i nie wyszło, ramka bez zdjęcia tez jest the best, no i... gdzie kosmetyki, skoro to niby ma być toaletka

      Usuń
    2. To nie toaletka tylko blat od komody z ikei

      Usuń
  26. Masz wspaniały gust Gosiu :))
    zapraszam do siebie, można przeczytać tam notkę o mojej kolekcji ZIAJA OCZYSZCZANIE LIŚCIE MANUKA
    www.caamodja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam pytanie :) jak dbasz o te śliczne białe mebelki? Sama myślę nad zakupem białych mebli, boje się o to ze dzień w dzień będę musiała sprzątać...

    OdpowiedzUsuń
  28. Dlatego podziwiam Gonięroniię za ekshibicjonizm instagramowy>

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna <3 też mi się taka marzy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. komoda, czy podkładka do kuchni???

      Usuń
  30. Jesteś moją inspiracją co widać na moim IG;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do Nas, K&E

    OdpowiedzUsuń
  31. Od dłuższego czasu obserwuje twojego bloga myślę ze jesteś normalna fajna dziewczyna ale chyba masz tu jakaś zazdrosnice która wiecznie wypisuje krytykujące komentarze to jedna i ta sama persona do tej osoby zajmij się soba zaiwestuj w siebie może zaczniesz być szczęśliwa i nie napisała tego Goska

    OdpowiedzUsuń
  32. Super małym kosztem można stworzyć cos fajnego

    OdpowiedzUsuń
  33. piękną masz tą toaletkę i wszystkie dodatki. super:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *