środa, 19 listopada 2014

beGlossy by MAFFASHION


Witajcie!

Dziś mam Wam do pokazania zawartość listopadowego pudełeczka beGlossy.
Tym razem nie jest różowe a srebrne, piękne, bardzo mi się podoba.
W tym miesiącu zawartość pudełka wybrała blogerka Maffashion. 





W moje ręce trafiło pudełko z taką zawartością : 

BANDI - krem z kwasem migdałowym i polihydroksykwasami (69zł/50ml)
Tego kosmetyku jestem najbardziej ciekawa, mam nadzieje, że sprawdzi się. Oczywiście będzie recenzja tego produktu jak tylko wyrobię sobie o nim zdanie.



TEENZ TREND COSMETICS - Beautiful Eyes Flat Brush (80zł)




REGENERUM - regeneracyjne serum do rzęs (ok.35zł)
W tej chwili nie będę go testować gdyż mam przedłużone i zagęszczone rzęsy. 


SYNCHROLINE - TERPROLINE CONTOUR EYES&LIPS (75zł/15ml)



LOVE ME GREEN - balsam ujędrniający do ciała (79zł/200ml)



Calvin Klein - ck REVEAL (229zł/30ml)



Roberto Cavalli - just gold (190zł/30ml)



Dajcie znać co sądzicie o zawartości tego pudełeczka.
Swoje możecie zamówić na stronie beGlossy

buziaki,
Gosia

14 komentarzy:

  1. Jedne z fajniejszych pudełek, Julia wybrała ciekawe kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem kurcze nie mogę się przekonać do tych pudełek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dostałam inną wersję gdzie znajdowało się regenerum do włosów i krem pod oczy z Yasumi :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczna zawartość, po raz pierwszy skusiło mnie pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcialabym to pudelko, a zazwyczaj mnie one nie kusza;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie się tego spodziewałam,że szału nie będzie.Tak samo było z Kasi Tusk beGlossem. Może dwa produkty bym wzięła do testowania.

    OdpowiedzUsuń
  7. W oko wpadło mi Regenerum do rzęs i krem z kwasem migdałowym - zawartość reszty pudełek mnie jakoś zupełnie nie przekonała do subskrypcji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupilas sama czy dostalas?

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam te pudełeczko i osobiście jestem bardzo zadowolona, bo z tego co widziałam niekoniecznie innym spasowało.
    Zapraszamy do Nas również post z zawartością pudełeczka.;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosiu wiem że kochasz, kochałaś i będziesz kochać różowe szminki, ale po prostu nie wytrzymam jak ci nie powiem że rewelacyjnie wyglądasz w czerwonej szmince ;-) Pozdr :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że to jedno z lepszych pudełek ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *