czwartek, 27 listopada 2014

haul : I LOVE BIEDRONKA

Witajcie!

Nie wiedziałam, że w przeciągu kilkunastu dni kupię tyle wspaniałości!
Dzisiejszy post jest o wspaniałościach z Biedronki. Specjalnie dziś wstałam przed 7 i poleciałam do najbliższej Biedry. 

W ostatnim czasie zmieniam w Naszym salonie kolory. Salon będzie biało-szaro-srebrny. 

Co udało mi się upolować ? 
W zasadzie gdy byłam w sklepie to było dostępne wszystko, wiem od Was, że Wy już o 12 miałyście problem, wiadomo jak to jest z limitowankami.

Ja zakupiłam 4 piękne poszewki dwustronne z reniferem, w kolorze biało-szarym. Koszt jednej to 7,99 zł.
Kolejna rzecz to 2 poduszki na krzesła (9,99zł/sztuka) podkładka srebrna na stolik (7,99zł) oraz dzbanuszko-filiżanka (19,99 zł)




















był również inne wzrory i kolory. Bardzo fajne były kocyki po 19,99 zł ale mi nie jest potrzebny już w domu piąty koc :)








25 komentarzy:

  1. Nie wiem za co być na Ciebie bardziej złą :D czy za to, że kusisz tymi pięknościami czy za to, że mi je wykupiłaś z naszej Biedry :D

    www.sagneska.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. :) biedronka w tym roku się postarała:) ja kupilam lampion:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam w mieście 3 Biedronki, więc zawsze coś znajdę. Po obejrzeniu twojego posta poleciałam o 18.00 i jeszcze kupiłam te cudowności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiedzcie mi gdzie znalesc to na stronie Biedry? Nie mam zielonego pojecia :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam te same poszewki z reniferami, ostatnie 4 sztuki :) Byłam w sklepie po pracy i chyba specjalnie na mnie tam czekały :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jutro pójdę zobaczyć co jeszcze jest w mojej biedrze :D Super te poszewki i poduchy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja droga powiedz mi proszę gdzie kupiłaś narzutę na kanapę, od dawna takiej szukam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. narzuta + łóżko=ikea ;)Pozdrawiam

      Usuń
  8. trzymałam dziś w rękach ten kocyk:) był taki cieplutki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne te poszewki, jestem ciekawa czy jeszcze jutro je dostane?

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeglądając dzisiaj instagram dziewczyny oszalały na punkcie tych poduszek,kocy z Biedry :):)
    I obczaiłam ,że w tamtym roku były bardzo podobne i w tej samej cenie:):)

    OdpowiedzUsuń
  11. czemu ja tej gazetki nie mogę nigdzie zobaczyć ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że dzbanuszek nie był w kolorze filiżanki wtedy na pewno bym ją kupiła, a tak to wygląda jakby z innego kompletu. Byłam, ale w końcu nic nie kupiłam. Reniferki miały taki dziwny odcień szarości, więc by mi nie pasowały. W końcu wyszłam tylko ze srebrnymi kokardami i czerwonymi filcowymi gwiazdami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam te poszewki, ale nie mam na nie poduszek i to smutne :C

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rzeczy wybrałaś! :-) ja za późno pojechałam i wszystko co mi się podobało było wykupione....

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne są te poszewki ;) muszę wybrać się jutro do Biedronki :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Super te poduszki ! Biedronka czasem ma naprawde fajne produkty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. akcje tematyczne Biedronki są rewelacyjne - teraz też wprowadzili podobną ofertę - poduszki na krzesła, obrusy, poszewki, tylko tyle że w wersji wiosennej i równie szybko rozeszły się w sklepach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *