wtorek, 25 listopada 2014

HAUL : I LOVE PEPCO, HOME&YOU, EMPIK

Witajcie!

Po wielu przemyśleniach wolę pisać Wam wszystko na bieżąco. Zauważyłam duże zainteresowanie rzeczami jakie kupuje do domu gdy wstawiam zdjęcia na Instagram. 
Jak wiecie, jestem straszną sroką, uwielbiam dodatki do domu i nigdy nie umiem im się oprzeć. Lubię mieć w domu rzeczy, które cieszą oko.

W tym tygodniu również popełniłam zakupy. Byłam w 3 moich ulubionych sklepach, czyli... PEPCO, HOME&YOU oraz w EMPIKU.
Bardzo żałuję, że nie mam blisko domu sklepu Pepco, w Warszawie jest kilka sklepów jednakże zero w mojej okolicy, dlatego bywam tam od święta :)
Najbardziej chyba cieszę się z zakupów właśnie z tego sklepu gdyż kupiłam tam piękną lampę, która na Instagramie podbiła również Wasze serca. Kosztowała 50 zł. a wygląda jakby była z Zara Home za minimum 200 zł:)


Reszta rzeczy z Pepco jakie kupiłam do domu to pierdółki takie jak ozdoby między innymi na choinkę. 
Serducho metalowe - 8 zł
Bombki - 3 zł
Wróbelek - 2 zł




Kolejna rzecz obok, której nie mogłam przejść obojętnie to kubek z HOME&YOU
Kosztował 19 zł i jest srebrny, idealnie pasuje do moich teraźniejszych domowych dodatków.
Dodatkowo to kubek, a ja zbieram kubki! <3




Kolejna rzecz do domu to praktyczny dozownik do oliwy i octu balsamicznego, świetnie sprawdza się gdy chcę doprawić sałatkę czy jakieś danie.
Jego początkowa cena była zabójcza (50 zł) całe szczęście udało mi się go nabyć za połowę ceny.


W Empiku urzekła mnie także zawieszka baletnica (kosztowała ok.6 zł)


podczas zakupów udało mi się zrobić kilka zdjęć telefonem :)

listownik z Pepco za 30 zł


Latarenki i świeczniki (PEPCO)



PEPCOWE bombki


wieszak z PEPCO (30 zł)


Słoik (EMPIK)
 Bombki (EMPIK)

reniferki (DUKA)



24 komentarze:

  1. Pepco wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne serduszko)))) musze zobaczyc w moim pepco takie sa!!! sorry, ale musze skrasc ten pomysl)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Inspirujesz bardzo! Uwielbiam Twój blog jak i Twojego instagrama!
    Zapraszamy również do Nas, K&E

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne życzy. Też jestem na etapie ozdabiania i dekorowania mieszkania wiec chyba czas na odwiedzenie tych sklepów

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile masz kubkow w domu?

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam dodatki w postaci srebra!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta zawieszka serduszko jest cudna ♥ Chciałabym zobaczyć Twoją kolekcję kubków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też uwielbiam Pepco ♥ na szczęście mam je tuż pod domem :) a lampa jest rewelacyjna! aż dziwne że nie rzuciła mi się w oczy w sklepie

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam pepco :) piękne rzeczy w dobrej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zdaje mi się, że u mnie ta lampka jest za 40 zł, bo ostatnio ją oglądałam

    OdpowiedzUsuń
  11. Pepco zaskakuje. Mają tyyyle pięknych rzeczy <3

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne rzeczy kupiłaś;)

    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gosia! Jak wydam za dużo pieniędzy na takie śliczności to wszystko Twoja wina :D
    A do Pepco to my jednak mamy daleko :'(

    OdpowiedzUsuń
  14. Lampa cudowna i ten wieszak również. Oj chyba muszę wybrać się jak najszybciej do Pepco :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak! Jestem jedną z tych, które na instagramie z namiętnością lajkują Twoje zdobycze "do domu" :) Trafiasz w mój gust w 100%, a nawet o krok dalej ;)))

    Pepco... to tani sklep i początkowo, po wejściu na rynek Polski, rzeczy tam wydawały mi się tandetne... Ale teraz uwielbiam tak jak Ty. Nie tylko dodatki do domu są super.. Uważam, że jak ktoś chce kupić jakiś słodki ciuszek dla maleństwa - za NORMALNE pieniądze - to PEPCO powinien odwiedzić jako pierwsze! ;)

    Cóż. Zaraz wychodzę z pracy i nie pozostaje mi nic innego jak ruszyć do tegoż sklepu. To już postanowione. Kusisz, oj kusisz ;))))))))))))))))

    Pozdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne łupy ;) muszę się przejść do PEPCO :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pepco ubóstwiam wprost ! Ale moje pobliskie mają mało asortymentu i muszę zwykle jechać gdzieś dalej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *