sobota, 29 listopada 2014

kosmetyczni ulubieńcy listopada

Witajcie!

Koniec miesiąca = podsumowanie kosmetyczne
Lubicie takie posty?


Podkład, który w listopadzie sprawdził się u mnie świetnie to Rimmel Lasting Finish.
Jest długotrwały, dobrze kryje jednakże nie tworzy efektu maski. Daje matowe wykończenie, nie wysusza i nie podkreśla suchych skórek.
Jeśli będziecie miały ochotę to napiszę coś więcej o nim (+zdjęcia) w oddzielnej notce.


Korektor pod oczy i na niedoskonałości. To moje chyba 10 opakowanie, uwielbiam go za cenę i właściwości kryjące i lekko rozświetlające. Eveline art scenic.



Krem dzięki stan mojej cery jest w idealnym stanie przez ostatnie 3 miesiące to Ziaja krem mikrozłuszczający na noc z serii liście manuka. Krem zawiera w składzie kwas migdałowy jednakże nie musicie się niczego obawiać. Krem nie zrobi Wam krzywdy i absolutnie nie wypali Wam twarzy.
Nakładam go każdego wieczoru i oczywiście zostawiam do wchłonięcia nocą. 
Moja cera jest w idealnym stanie bez niedoskonałości!
Krem dodatkowo jest tani jak barszcz, kosztuje 10 zł i można już go dostać w większości drogerii :) (Hebe, SP, Rossmann)


z kategorii włosy w tym miesiącu zachwycona jestem jedwabiem w płynie z Green Pharmacy.
Świetnie sprawdza się do ujarzmienia włosów i wygładzenia ich. 


Będąc przy włosach, kolejny ulubieniec to szczotka Tangle Teezer, która idealnie sprawdza się do rozczesywania włosów i czesania w ciągu dnia :) Dodatkowo mam wrażenie jakby wygładzała włosy.


Gdy nie mam na paznokciach hybrydy, malowanie paznokci nie sprawia mi już kłopotu, zawsze miałam problem z długim schnięciem lakieru i odgnieceniami. Dodatkowo pięknie nabłyszcza paznokcie. Dzięki Seche Vite nie mam z tym problemu! do kupienia na allegro i w SuperPharm :)


A jacy byli Wasi ulubieńcy ? 
Używałyście któregoś z tych produktów?

buziaki,
Gosia

21 komentarzy:

  1. Jedwab w płynie to też mój ulubieniec. Właśnie kończę buteleczkę, jeszcze mam tą starszą wersję z inna nalepką. Mam nadzieję, że sam produkt się nie zmienił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moj ulubieniec to zdecydowanie DD cream Bell, micel rozowy z Garniera i pomadka do ust Alterry (uzywam do rzes) daje swietne efekty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem z ziaja mnie ciekawi.

    Zapraszam na konkurs do wygrania paletka w7 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Seche Vite uwielbiam <3 dzięki niemu malowanie paznokci stało się dla mnie przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. krem złuszczający mnie zainteresował, Tangle Teezer, uwielbiam od lat

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę w końcu kupić ten kremik i stosować sobie na noc :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam Tangle Teezer w wersji kompaktowej i sprawuje się świetnie! Zapraszam do zapoznania się z moimi ulubieńcami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam jedwab do włosów i TT <3 ostatnio jednak ulubieńcem ejst krem CC z Eveline i podkład z Revlonu

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedyny produkt,który używałam to TT ;) od dłuższego czasu zastanawiam się nad Seche Vite mam dość długiego czekania aż paznokcie same wyschną

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja miałam z tej wersji ziaja krem na dzień i nie jestem zadowolona. Muszę sprawdzić ten na noc :) zamiast tt używam tej podróbki z biedronki i jestem w szoku, że plastik czyni cuda.

    OdpowiedzUsuń
  11. W którym SP kupiłaś Gosiu ten lakier? Byłam w kilku w Warszawie i nie mogłam znaleźć :/

    OdpowiedzUsuń
  12. zaciekawil mnie ten podklad))) no i Seche Vite juz prawie kupilam, ale w ostatnim momencie wylozylam z koszyka

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile kosztuje ta Szczotka i gdzie ja kupić?

    OdpowiedzUsuń



  14. Podkład jest całkiem dobrty :)) A lakier nadaje piękny połysk paznokciom, również go lubię :)

    Krem z Ziaji mam, ale nie używam go, ponieważ moja skóra potrzebuje mocnego nawilżenia, a ten jest za słaby... Ale może dam mu drugą szansę ;))

    TT posiadam (również różowy) i jestem z niego bardzo zadowolona :))


    OdpowiedzUsuń
  15. A ja mam pytanie z innej beczki, a mianowicie, czy moglabys zdradzic swoja obecna wage??? Masz swietna figure!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. jedwab do włosów również polecam :) świetnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. TT też mam i nie wyobrażam sobie używać innej szczotki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej :) Też jestem zadowolona z tego podkładu i też mam kolor nr 200.
    Nie mogę się doczekać kiedy zacznę używać tego kremu z liści manuka. Czeka na mnie w szafce razem z tym na dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten podkład też mnie zainteresował, ale najjaśniejszy kolor jest dla mnie za ciemny :( A szkoda...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *