poniedziałek, 17 listopada 2014

MARZENIA SIĘ SPEŁNIAJĄ!


Witajcie!

Dziś będę się chwalić!
Stałam się szczęśliwą posiadaczką wymarzonego i najpiękniejszego zegarka! Chyba nie trzeba go przedstawiać ponieważ pełno dziewczyn go posiada, mi to absolutnie nie przeszkadza :)
Mowa oczywiście o zegarku Michaela Korsa MK5055
Zobaczyłam go pierwszy raz kilka lat temu, gdy był wielki bum na te zegarki, cena strasznie odstraszała i zadowoliłam się zegarkiem z Genevy, który był niewątpliwie robiony na wzór Korsa.
Cóż, kupiłam na allegro za 30 zł i cieszyłam się z nowej błyskotki, niestety po jakimś czasie ze 'złotego' zegarka zrobił się brunatny, pościerał się, ale również strasznie mnie uczulił, miałam przez niego bąble i swędzące rany na nadgarstku. Odstawiłam go w kąt, ale po pewnym czasie dałam Genevie jeszcze jedną szansę, kupiłam drugi, taki sam, nie łudziłam się, że się coś zmieni ale chciałam mięć ten zegarek. Niestety stało się tak samo, mimo, że zapięcie, które mnie tak uczulało posmarowałam bezbarwnym lakierem do paznokci. Umarł po jakiś 3 miesiącach, po prostu się rozwalił :< Tak zakończyła się moja przygoda z metalowymi zegarkami Genevy, fakt mam jeszcze kilka zegarków z tej firmy, na zwykłym pasku oraz silikonowym i jak najbardziej jestem zadowolona:)

Teraz gdy mam mojego 'Michałka' mogę się cieszyć pięknym zegarkiem, który mnie nie uczula(jest ze stali szlachetnej). Mam nadzieję, że będzie mi służył kilka lat.
Widzę diametralną różnicę w wyglądzie między nim a Genevą. W sumie nie ma się co dziwić.. cenowo miedzy zegarkami również jest wielka przepaść. 
Kolejnym powodem do szczęścia jest to, że jest to prezent od Mojego Ukochanego na 6 rocznicę. Błagam, nie piszcie tylko o przesądach i zabobonach, że nie powinno się kupować komuś zegarków, to kompletna bzdura, którą wymyślili ludzie by zwalić na coś winę swoich niepowodzeń :)

Koniecznie dajcie znać jaki jest Wasz wymarzony zegarek !






















buziaki,
Gosia

38 komentarzy:

  1. Mieć takiego chłopaka to skarb ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję spełnienia marzenia kochana! Taki chłopak to skarb :) Oby zegarek się dobrze nosił :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha że niby co się stanie jak damy zegarek w związku?? Tego przesadu nie znam a słyszałam już sporo i podobnie jak Ty w nie nie wierzę:-) piękny zegarek ciesz się ciesz bo masz z czego:-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie się prezentuje! Fajnie, że udało się spełnić marzenie!

    Podróbka nigdy nie będzie taka, jak oryginał....

    OdpowiedzUsuń
  5. Ma gest Twój Kamil :-). Świetny prezent. Faktycznie zegarek genevy jest ładny, ale Korsowi nie dorównuje. Cudo <3 ja może nie tyle marzę o jakimś zegarku co o torbie właśnie Korsa. Klasyczne i piękne :-). Niech Ci się dobrze nosi i służy wiele lat :-) no i oczywiście życzę Wam kolejnych pięknych lat razem! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny zegarek!gratuluje prezentu! ja nie bede jakas inna niz wiekszosc, bo tez marze o zegarku MK, tylko w wersji z rozowym zlotem! moze kiedys tez bede szczsliwa posiadaczka Michalka! A Tobie zycze, zeby Twoj sluzyl prez min. 6 kolejnych lat!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też dostałam od mojego zegarek :) jedyny i chyba ostatni jaki mam (bo przywieziony z Afganu) jak to bywa,przy zegarkach- wszyscy mówili, że odmierza czas do rozstania. Natomiast ja zawsze każdemu mówiłam, że czas odmierza, owszem ale do ślubu. I nadal jesteśmy razem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest cudowny ; )) Marzę o takim prezencie, ale póki co mam inne priorytety, może kiedyś.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. no oryginalne marzenie, nie powiem ;)
    a nie wolałabyś jakiegoś pięknego zegarka, którego nie widziałaś u nikogo innego?
    ostatnio gdzieś przeczytałam, że moda "na coś" jest dla baranów, którzy nie mają swojego gustu

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny zegarek :) ja aktualnie marzę o zegarku daniela wellingtona, mam nadzieję, że moje marzenie też się spełni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie jakoś nie kręcą zegarki... za to torebką od MK bym nie pogardziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zegarek śliczny - gratuluję prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny prezent :) ja ciagle zastanawiam sie nad kolorem, najbardziej podoba mi sie różowe złoto ale nie wiem czy nie bedzie mi pozniej cieżko dobrać dodatki w tym kolorze bo najwiecej mam biżuterii srebrnej i z białego złota . Tobie jednak złote złoto zdecydowanie najlepiej pasuje i szczerze chyba tez zdecyduje sie na złoty kolor bo twój zegarek mi sie bardzo podoba;) szczęśliwego noszenia ! Mi moj narzeczony często kupuje zegarki i buty a jakos jesteśmy razem długi czas i bardzo szczęśliwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, bardzo ładny, niech Ci dobrze służy

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie taki zegarek mi się marzy :'( Śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Zegarek z Genevy mnie również uczulił, pamiętam masę tych swędzących krostek na nadgarstku ;(MK - również moje marzenie, już mam odłożone pieniążki, ale powstał nowy dylemat - co kupić najpierw zegarek czy torebkę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli mogę się wtrącić to polecam torebkę :D od niedawna posiadam model jet set top-zip saffiano tote i absolutnie ją kocham :)

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Dziewczyny ,chyba nie wiecie co jest piękne.

      Usuń
  18. Ach, uwielbiam luksusowe gadżety - każdy ukochany powinien choć raz w życiu podarować taki swojej wybrance. :)) Twój zegarek jest świetny. Miałam również ten z Genevy i spotkał go ten sam los. Teraz mam upatrzony również Michaela Korsa, ale z różową tarczą. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zwykle w tle musi stac flakonik perfum wiadomo jakich... Do znudzenia! Nie tylko Ciebie na nie stac...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem posiadaczką wielu luksusowych przedmiotów, ale się tym nie chwalę przed całym światem.pozdrawim

      Usuń
  20. jest piękny i bardzo do Ciebie pasuje:-)
    Mi się marzy porządny zegarek, na skórzanym czarnym pasku, z dużą tarczą. klasyka. nie noszę biżuterii, ale zegarek mogłabym - przy okazji jest praktyczny:-) muszę się za jakimś rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  21. hej :) cudny! nie wiem kto bardziej narzeczony czy zegarek hehe ;) a tak na poważnie to bardzo się cieszę z tego posta bo niestety również mam uczulenie na te tanie zegarki i to dobra wiadomość że nie masz tego problemu z majkelem ;) może i dla mnie jest nadzieja :)) pozdrawiam , ania

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny zegarek Gosiu, cudowny, niestety cea jest strasza wiec ja pewnie zadowole sie ogladaniem twoich zdjęc:) mam pytanko. Czy jak zaczniecie planowac slub z twoim księcem z bajki, bedziesz robiła posty i wpisy? Bo myśle, ze wiele z nas chcialoby wiedziec jak bedziesz w tym szczególnym i wyjatkowym dniu wyglądała:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale Ci zazdroszczę, piękny ten Twój Michałek też takiego chcę:)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja poluję na zegarek fossil jacquelline na beżowym pasku, na bransolecie nie podobają mi się, ale ciesze się, że Ty masz swój wymarzony, niech się dobrze nosi ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwsza nie kiczowata i festyniarska rzecz jaka masz gratulacje oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny! :) Chociaż kazdy ostatnio ma już taki zagarek ;/ Ile cię kosztował?

    OdpowiedzUsuń
  27. Też mam genevę ale marzy mi się Kors. Może kiedyś?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *