czwartek, 13 listopada 2014

nowości z SHEINSIDE.COM

Hej!

Nie wiem czy zauważyłyście ale w mojej szafie jest sporo ubrań ze strony Sheinside.com , jest to jedyna z azjatyckich stron, której ja jestem wierna, nigdy się nie zawiodłam na jakości, zamówienie zawsze do mnie dociera, nie trzeba czekać aż miesiąc. Swoją przygodę z tą stroną zaczęłam jakoś dwa lata temu jeśli się nie mylę i nie zamierzam jej skończyć. Na Sheinside znajdziecie pełno modnych ciuchów w przystępnej cenie. 
Dziś pokażę Wam co ostatnio zamówiłam i co właśnie przyniósł mi kurier.

płaszcz
Jestem z niego bardzo zadowolona, mimo, że mam już czarny płacz to ten jest dłuższy, ma ładne złote detale i do tego futrzany kołnierz (odpinany), rękawy są 'skórzane' ze złotymi zameczkami co bardzo ładnie się prezentuje. Nie jest to niestety płaszcz na srogą zimę i mrozy ale na jesień świetnie się sprawdzi. 
Wszystkie wymiary, cena tu 








kolejna rzecz to płaszczyk, który już długo mi się marzył, pewnie większość z Was stwierdzi, że jest kiczowaty i tandetny, ja natomiast sądzę, że połączony z delikatną stylizacją pięknie będzie prezentował się wiosną :)
wszystkie informacje na temat płaszcza na stronie.









Trzecia rzecz to kurtka
zamówiłam ją ponieważ chciałam mieć zwykłą kurtkę do założenia na siebie gdy idę szybko do sklepu.





i ostatnia rzecz to marynarka
nie wiem czy kojarzycie ale posiadam już taką samą w kolorze białym a, że jestem z niej bardzo zadowolona to zamówiłam też w kolorze czarnym. Czarna marynarka to element garderoby, który każda z Nas powinna posiadać :)
link do marynarki tu






Co sądzicie o moim zamówieniu ? 
Dajcie znać do Wam podoba się z tej strony :)

buziaki! 

28 komentarzy:

  1. różowy żakiet i płaszczyk są super.

    OdpowiedzUsuń
  2. oba płaszczyki są rewelacyjne ;)!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne ubrania, a różowy płaszczyk jest prześliczny ! ;) mam pytanie odnośnie zamówienia, czy zamawiajac ubrania przez paypal pieniadze automatycznie są przeliczane ?

    OdpowiedzUsuń
  4. to różowe to płaszczyk? bo trochę przypomina taki przydługi żakiet ;) ale fakt faktem kolor prześliczny :)
    najbardziej przypadł mi do gustu czarny płaszcz z futrzanym kołnierzem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rzeczy, widzę jesteś gotowa na zimne dni i nie tylko :) Ja nie uważam, że różowy płaszczyk jest kiczowaty, a wręcz przeciwnie on najbardziej mi się spodobał !

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszczyk (pudrowy) zdecydowanie o wiele lepiej prezentuje się na Tobie, niż na stronie. Kolor ma prześliczny:) Jednak chyba najbardziej przypadła mi do gustu marynarka! Może sama się skuszę.. :)
    Pozdrawiam, Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz oko do fajnych rzeczy, mi brak odwagi i zawsze wybieram najzwyklejsze ubrania, nawet na bluzkach nie mam żadnych aplikacji, wzorów :D największym szaleństwem są paski i ew. wzorki z takich półprzezroczystych kółeczek (ciekawe kto wie o co mi chodzi:D)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki masz rozmiar zakietu i płaszcza ? Chcę zamówic a z tymi wymiarami na stronie różnie bywa :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marynarka i neonowy plaszcz swietny kurtka czarna moim zdaniem nie pasuje do twojego trybu zycia. Kurtka w kropki takze nie pasuja do ciebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zakupy, najbardziej podoba mi się różowy płaszczyk i żakiet

    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny płaszczyk, super wygladasz xd

    OdpowiedzUsuń
  12. kurtki i czarna marynarka genialne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ciuszki, świetnie na tobie leżą, najbardziej przypadł mi do gustu różowy płaszczyk ;) . Ja jakoś w dalszym ciągu nie mogę się przekonać do zamawiania z azjatyckich stron.

    OdpowiedzUsuń
  14. ta sama kurtka w kropeczki mi dziś przyszła! :D
    jest cudowna tylko ją na stronie zobaczyłam to wiedzialam ze musi być moja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się podoba kurtka w kropki.Marynarka też super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zwykle piękna! Rzeczy świetne:)
    Pozdrawiamy K&E, koniecznie zajrzyj do Nas

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zakupy! ten różowy płaszczyk i czarną marynarkę chętnie bym Ci podebrała ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko wygląda fajnie ale poraża tandetne wykonanie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest tandetnie wykonane, mam bardzo dużo ubrań z tej strony i wszystkie mi służą

      Usuń
  19. czemu nie napiszesz ze dostalas te ciuchy za darmo a nie ze zamowilas... to jest oszukiwanie czytelknikow

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dla mnie wszystkie ubrania się super prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *