sobota, 15 listopada 2014

produkty do pielęgnacji i stylizacji włosów MUK + konkurs


Witajcie!

Dziś chcę Wam napisać kilka słów o kosmetykach do włosów, które testuję już od kilku dobrych tygodni.

Jak wiecie, moje włosy są po keratynowym prostowaniu, używam w tej chwili szamponów bez SLSów, które wypłukują keratynę. Niestety po takich szamponach włosy plączą się, są szorstkie i wymagają porządnego nawilżenia. Dlatego sięgnęłam po coś co je szybko nawilży i doprowadzi do ładu. Uwielbiam odżywki, które działają ekspresowo.

Dziś zapoznam Was z 3 kosmetykami marki MUK
Wybrałam sobie z całego asortymentu 3 produkty : 
1-minutową kurację zmiękczającą do włosów (deep muk)
odżywkę regenerującą (intense muk)
spray chroniący włosy przed działaniem wysokich temperatur (hot muk)

Na początek maski. Obie działają cudownie na włosy, świetnie je zmiękczają i nawilżają, włosy są odżywione i wyglądają na zdrowe. Obydwie nakładamy na włosy na 1-2 minutki i spłukujemy.
Muszę dodać, że kosmetyki te są bardzo wydajne, stosuję je przy każdym myciu włosów (czyli co 2-3 dni). Wielkim plusem jest również zapach, który utrzymuje się długo na włosach. Nie umiem określić, którą bardziej polubiłam.

odżywka deep muk jest w różowej tubie, co absolutnie nie przeszkadza ponieważ produkt jest bardzo gęsty, zbity i absolutnie nie wycieka z opakowania.





odżywka intense muk jest w ładnie wyglądającej aluminiowej butelce z wygodną pompką, ułatwiającą aplikację. 






Obie maski serdecznie polecam osobom, które chcę zregenerować porządnie swoje włosy, nawilżyć je oraz poprawić ich stan i wygląd.
i ostatni produkt hot muk, którego w tej chwili używam rzadziej ponieważ moje włosy nie wymagają już prostowania. Mimo wszystko zdążyłam go wiele razy użyć przed zabiegiem prostowania i muszę Wam powiedzieć, że włosy były zabezpieczone widoczną warstwą, nie wiem czy wiecie o co mi chodzi, jeśli używałyście kiedykolwiek produktu do włosów chroniącego przed wysoką temperaturą to powinnyście wiedzieć. Kosmetyku używamy na wilgotne włosy, spryskujemy je na całej długości i możemy po chwili zabierać się za prostowanie lub kręcenie. 
Tak jak wspomniałam, nie prostuję już włosów ale sięgam po niego gdy zachce mi się zakręcić włosy, muszę przyznać, że skręt utrzymuję się dłużej niż zazwyczaj :)





A na koniec, razem z marką MUK HAIRCARE przygotowaliśmy dla Was konkurs, który już trwa na Facebooku https://www.facebook.com/muk.poland?fref=ts 


buziaki,
Gosia

5 komentarzy:

  1. ♡ też chciałabym je wypróbować, więc już zerkam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę te produkty, ale chętnie wezmę udział w konkursie ; ))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie je można znaleźć?

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie mogę kupić te kosmetyki?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię Twoje zdjęcia... naprawdę cieszą oko ;)

    Pozdrówka :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *