wtorek, 4 listopada 2014

Spotkanie Warszawskich Blogerek

Witajcie!

W ubiegłym miesiącu miałam przyjemność uczestniczyć w spotkaniu Warszawskich blogerek, choć minęło już trochę czasu to chciałabym Wam przybliżyć jak tym razem wyglądało takie spotkanie.

Samo spotkanie odbyło się w agencji Whites
Dowiedziałyśmy się czegoś więcej o współpracy z firmami, uczestniczyłyśmy w warsztatach makijażowych, dowiedziałyśmy się czegoś więcej o marce Palmers, nauczyłyśmy się również jak odpowiednio dobrać biustonosz, pokazała nam to Natalia z firmy Samanta.
Bardzo zaciekawiły mnie warsztaty fotograficzne prowadzone przez Agnieszkę Olszańską.

Organizatorki (Agnieszka, Patrycja i Karolina) świetnie sobie poradziły i zorganizowały Nam super spotkanie!






serdeczne podziękowania dla firm które umiliły nam spotkanie :)


www.allbag.pl

Tołpa




 Rimmel


Joko


Palmers



by Dziubeka



Uczestniczyłyście już w takich spotkaniach ? 


buziaki
Gosia

12 komentarzy:

  1. o szkoda że nie wiedziałam bo bym przyjechała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. byłam na jednym spotkaniu poszła bym jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  3. na bogato :) organizowałam spotkania blogerek ale w większości jest tak ,że utrzymuje sie kontakt z 1-2 osobami a reszta przychodzi po gifty :/ przykre

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne spotkanie ;) rozpoznaje wiele twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie byłam na takim spotkaniu, ale chętnie byś się wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko pozazdroscic ;)

    stylowooooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. z tego co widzę kosmetyki może nie wszystkie są rewelacyjne ale ja zwróciłam uwagę na Rimmel maskarę. Czy masz może więcej informacji co to dokładnie jest ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Mam nadzieję że też kiedyś wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po zdjęciach widać, że spotkanie było naprawdę udane :) Żałuję, że we Wrocławiu niewiele się dzieje w związku z blogosferą.
    A te lniane torby są naprawdę genialne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak można wybrać się na takie spotkanie? Trzeba mieć jakieś zaproszenie? Z chęcią bym się wybrała :)

    www.worldinmymind.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Udane spotkanie, uwielbiam je. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *