piątek, 21 listopada 2014

troszkę dekoracji świątecznych i nie tylko :) + świąteczna IKEA

Witajcie!
Od 3 tygodni widzę w sklepach i galeriach handlowych choinki i ozdoby świąteczne. Uwielbiam ten klimat i nie sądzę jak inni, że wszystko pojawiło się za szybko, no cóż.. to jest biznes. Ja również wpadłam w lekki wir zakupów, nie obkupiłam się zbyt mocno ponieważ w domu już mam wiele ozdób świątecznych z poprzednich lat. Wolałam się zaopatrzyć wcześniej ponieważ szykuje mi się praca wyjazdowa przez co nie będzie mnie długo w domu i nie będę miała czasu.

Dziś pokażę Wam co kupiłam już z myślą o świętach, myślę, że taka notka ze szczegółami pojawi się pod koniec grudnia, jak to wszystko u mnie wygląda. 

Z wielką chęcią będę pisać Wam takie notki ponieważ dostaję bardzo wiele wiadomości oraz komentarzy typu 'skąd masz...?'
Może czymś się zainspirujecie :)


Kubek, który na instagramie podbił Wasze serca (Empik ok.15zł, jest teraz taniej 25%)


Gwiazdka ze sklepy nanu nana, włożyłam ją w szklane naczynko z Biedronki. Myślę, że będzie ładną ozdobą.


Wiewiórka, która jest już ze mną kilka miesięcy, pokazywałam Wam już ją chyba. Kupiłam ją w jakiejś hurtowni z duperelami do domu.


 Kula, która bardzo ładnie się prezentuje, niestety nie wiem skąd jest.

Srebrny, lustrzany świecznik na podgrzewacz (Empik ok.9zł)


Srebrna, brokatowa świeca (Home&You, ok.10 zł)



Ozdobne szyszki (Nanu nana, ok.9zł)


 Przeźroczysty świecznik (Home&You, ok.30 zł)






Świecznik (IKEA, ok.4zł)


Gwiazki (Empik)


szklane naczynko z ptaszkiem (Empik)


Na parapecie od jesieni stoi u mnie wrzos (doniczka IKEA,20 zł) i lampion (IKEA, 10zł)




Sowa 'poduszka termiczna' (Empik, ok.20 zł)
W środku ma woreczek z pestkami wiśni, można ją podgrzać w mikrofali lub wrzucić do zamrażalnika. W ten sposób możemy uzyskać efekt chłodzący bądź rozgrzewający, Przynosi ulgę w wielu dolegliwościach takich jak napięcie mięśni, skurcze żołądka, bóle pleców i głowy, zimne stopy.



Wazon (IKEA, 5zł) Służy mi jako lampion :)


 Przy okazji pokażę Wam lampę (IKEA. ok.80zł) Świetnie sprawdza jako lampka biurkowa :)


W IKEA już świątecznie od kilku tygodni : 









W galerii mokotów również


Świąteczne kapciochy z F&F


Przesłodkie mydełko z pingwinkiem z Isany


Dajcie znać co Wam się najbardziej spodobało i czy lubicie tego typu posty :)

buziaki,
Gosia

27 komentarzy:

  1. Uwielbiam taki ozdoby :)
    Śliczne zdjęcie w ramce :)

    Zapraszam Gosiu na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. więcej takich postów ;) ten kubek jest świetny, pojechałam nawet do Empiku żeby go kupić, ale u mnie były tylko talerzyki z tej serii;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy dodasz post z strojem dnia?

    OdpowiedzUsuń
  4. lustrzany świecznik z Empiku genialny!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też się cieszę, że już można gromadzić świąteczne ozdoby na ten rok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie posty, masz podobny gust do mojego i czesto podpatruje u Ciebie perelki :-). Kiedys wspominalas, ze zrobisz post o organizacji toaletki mam nadzieje, ze sie pojawi! :-) macie cudowne mieszkanko! Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne dekoracje! to mydełko z pingwinkiem jest przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już klimat świąt w sklepach jest:D
    Uwielbiam xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy jakis nowu post z stylizacja. Dawno nie bylo

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahaha to mydełko z pingwinem mnie rozbawiło;) Podobają mi się te gwiazdki i śnieżynka. Nie mogę się doczekać kiedy wyciągnę moje świąteczne pierdołki m.in. kulę ze śniegiem/pozytywka którą kupiłam kiedyś w Pepco. Uwielbiam ją:) Czekam do 6.12, bo właśnie wtedy wyciągam wszystkie ozdoby;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten sklep nanu nana to jakiś sklep stacjonarny czy internetowy?

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie taki sam post! uwielbiam dekoracje szczególnie te świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja pierwszego grudnia udekoruje mieszkanie <3 uwielbiam święta <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale świątecznie się zrobiło u Ciebie! :)
    Mnie bardzo przypadł do gustu kryształowy świecznik. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam okres swiateczne i te wszystkie ozdoby do domu))) tez mam ten plyn z pingwinkiem, w lazience odrazu zrobilo sie bardziej zimowo)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż chce się już Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniale uwielbiam takie swiateczne detale - taki maly szczegol a odrazu jaka zmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow, wszystko jest przepiękne, też wykorzystuję szyszki i świece do dekoracji

    OdpowiedzUsuń
  19. nie mogę się doczekać kiedy zacznę ozdabiać świątecznie swój pokój ; p

    OdpowiedzUsuń
  20. Już nie mogę doczekać się świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  21. szczerze dawno nie zaglądałam na Twojego bloga bo miałam roczną przerwę.... miło do Ciebie wróci. dałaś mi wiele inspiracji i pozytywnych wrażeń.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja zdecydowanie wolę dodatki w bieli i innych jasnych kolorach, dlatego bardzo podobają mi się dodatki z samej góry ; )) Nie mogę się doczekać ten magii świąt!

    OdpowiedzUsuń
  23. Instalacja zablokowała bo prawdę usłyszałaś@ ?!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *