środa, 26 listopada 2014

ulubieńcy listopada : rzęsy, hybryda, jedzenie, ubranie, instagram..

Witajcie!

Wielkimi krokami zbliża się koniec listopada.. co za tym idzie, wypadałoby zrobić na blogu podsumowanie miesiąca. W tym poście dowiecie się co mnie cieszyło i umilało ten jesienny czas.


Muszę wspomnieć o osobie, która ułatwiła mi życie i skróciła czas codziennego makijażu.
w połowie miesiąca byłam na przedłużaniu i zagęszczaniu rzęs u Marty. Mam w tej chwili rzęsy robione metodą 2:1, jestem bardzo zadowolona, wyglądają bardzo naturalnie, dodatkowo budzę się i mam piękne rzęsiory. Marta to mega zdolniacha i perfekcjonistka. Polecam serdecznie, zajrzyjcie na jej fejsa - będą konkursy! https://www.facebook.com/eyelash.secretlashes.warsaw?fref=ts

Muszę dodać, że do tej pory rzęsy są w stanie nienaruszonym, nie wypadają i nadal wyglądają pięknie jak w dniu założenia. 









Kolejne udogodnienie i wygoda to paznokcie hybrydowe, które robiłam w salonie Hair Max na Ursynowie(polecam! mega profesjonalizm) . Dzięki nim, mogę wykonywać wszystkie prace domowe i nie przejmować się odpryskami. 









































W tym miesiącu odkryłam w sobie mały talent kulinarny, moją specjalnością są ostatnio tarty. 
Moja ulubiona to ta ze szpinakiem, fetą i kurczakiem.









Dalszy ciąg jedzenia.. w tym miesiącu bardzo upodobałam sobie rukolę i dodawałam ją do wszystkiego :) Polecam tą z Biedronki , kosztuje 4 zł a jest jej tak dużo, że szybciej uschnie niż ją zjecie.







Ulubiony napój...
orzeszki ziemne + banan + twaróg + mleko, wszystko zblendowane :)



Oczywiście ulubieńcem jest również zegarek.
jest oddzielna notka na jego temat więc jeśli nie widziałyście to zapraszam, tam znajdziecie wszystkie szczegóły :) klik




Ulubiona część garderoby to spódnica z bazarku, jest z pianki, uszyta z koła, pięknie się układa i pasuje do wszystkiego!
Koszula też okazała się jedną z ulubionych :)



W tym miesiącu dobiliście na instagtamie do 10 tysięcy!
Dziękuję!

Jeśli jeszcze mnie nie obserwujecie a chcecie to mój nick to oczywiście @Goniaroniaa


ulubiona torebka
kupiona w H&Mie na przecenach za 60 zł :)


W jesienne wieczory niezbędne są świeczki, u Was też?

nowe dodatki do domu poprawiają humor :) !

kawa w ulubionym kubku listopada <3



Koniecznie dajcie znać co Wam umiliło miesiąc!

21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. zgadzam sie ! boskie rzesy !!!

      Usuń
  2. Co mi umiliło czas? Oczywiście Twój blog! :) wypijana litrami herbata, świeczki, zakupy. Cieszę się, że znowu częściej się tutaj pojawiasz z notkami :) pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna torebka i dodatki do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu kiedy kupiłaś torebkę w h&m? Jest jeszcze przecena na nią?

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zegarek. Kochany ten Twój Kamil:)
    Torba też mi się podoba
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzęsty masz niesamowite :)
    Gdzie kupiłaś ten talerzyk w kształcie serca ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Boska torebka z h&m!!!:) A skąd koszula w kratę? Bardzo mi się podoba, a ciężko mi znaleźć taką, która kolorem i kratką mi przypaduje. Twoja świetna!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. zrobiłaś mi smaka na ten koktajl ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Do tych wszystkich zabiegów proponuje jeszcze wybielic zęby, bo żółte jak cholera, rzęsy nie pomogą :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdrosna idiotko , kup sobie okulary jak nie dowidzisz, akurat Goska ma ładne i białe zęby i ma sie czym pochwalić w przeciwieństwie do ciebie paszteciku.

      Usuń
    2. haha śmieszny jesteś anonimie!! Az tak Cię zazdrość zżera?? współczuję!!!

      Usuń
  10. Jak ja lubię Twoje wpisy tego typu! Rzęsiska cudowne:) A tartę chyba spróbuję sama przygotować w domu przy jakimś wolnym dniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. już jakiś czas zastanawiam się nad rzęsami, wizja takich pięknych firanek jest kusząca, jednak przeraża mnie to comiesięczne uzupełnianie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. radzę Ci nie robić.pozdrawiam J.P.

      Usuń
  12. A może byś zrobiła jakiś konkurs lub rozdanie? Przykro, że w ogole nie doceniasz swoich czytelników. Dzieki nam dostajesz wiele darmowych paczek.
    Pomyśl nad tym.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Gosiu! :))) niedługo uzupełniamy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *