piątek, 12 grudnia 2014

beGlossy grudzień

Witajcie!

Dziś trafiło do mnie ostatnie pudełko beGlossy w tym roku. Cieszyłam się jak dziecko, gdy dowiedziałam się, że przesyłka już czeka na mnie w domu. Oprócz standardowego pudełeczka dostałam również beGlossy Perfect Gift od zespołu BG z czego się niezmiernie cieszę i jestem bardzo wdzięczna za wyróżnienie.

Dodam też, że grudniowe pudełko jest tak piękne, czerwone, świąteczne, otwierając je czułam magię świąt. 

Do sedna, pokażę Wam zawartość :)


Nowość od NIVEA płyn micelarny 3w1 sensitive (pełny produkt)
Bardzo się cieszę, właśnie kończył mi się micel z BeBeauty :)


Róż do policzków Universal Blush - So Susan (pełny produkt) 
Chętnie wypróbuję :)


Błyszczyk do ust  Double Therapy - Joko (pełny produkt) Bardzo ciekawy, różowy kolor


Lakier do paznokci Paris Flowers - Lambre (pełny produkt)


Balsam do ciała z Vaseline (pełny produkt) Cieszę się bardzo, już dawno chciałam przetestować ich produkty. Przyda się na zimowe wieczory do solidnego nawilżenia skóry :)

  
na osłodę pralinka Lindor


Dodatkowe pudełko, które dostałam : 



-417 odżywczy krem do stóp 
idealny na zimę, nie mam w swoich zbiorach kremu do stóp. Zupełnie nie wiem czemu... hmm :)


podwójne cienie do powiek PROVOKE 


Sally Hansen - lakier do paznokci 
idealna czerwień 


Róż do policzków w sztyfcie Rouge Bunny Rouge 
Myślę, że poczeka do lata :)



POSE - SPA Herbal Face Cream (tego cuda jestem bardzo ciekawa!)


ARTEGO Be Pretty & Strong
Właśnie mi się skończył lakier do włosów :)


Aromatella - kremowa kuleczki do kąpieli 


Swoje pudełeczko możecie zamówić na stronie http://www.beglossy.pl
Jest to świetny prezent dla mamy, przyjaciółki bądź dla samej siebie :)

buziaki
Gosia

12 komentarzy:

  1. Kulka do kąpieli słodko wygląda. Dość ciekawe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mnie beglossy też przyszło, ale trochę mniej bogate ; )) Świetne dodatki!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny box, róż ma dość dziwny odcień, jestem ciekawa jak będzie wyglądał na twarzy

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm, róże wypadają najciekawiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten płyn z nivea jest świetny, sama go używam już od jakiegoś czasu:) a róże faktycznie wyglają interesująco

    OdpowiedzUsuń
  6. róż d policzków w sztyfcie bardzo mnie zaciekawił i piękna czerwień lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawił mnie jedynie balsam Vaseline i pralinka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten lakier do paznokci - śliczny odcień czerwieni <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie fajna niespodzianka (choć spodziewana ;))

    BeGlossy tym razem się postarało - wszystko takie świątecznie - czerwone ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy zrobisz post jak sie ubrac na swieta?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *