sobota, 6 grudnia 2014

DROGI ŚWIĘTY MIKOŁAJU.. czyli moja wishlista

Witajcie!

Zbliżają się Święta Bożego Narodzenia stwierdziłam więc, że stworzę post z prezentami jakie ja chciałabym dostać. Wiem, że nie ma możliwości aby wszystko się spełniło ale są to rzeczy, na mojej wishliście. 
Może coś podpatrzycie i zainspirujecie się do stworzenia swojej listy życzeń albo coś z tych rzeczy kupicie bliskiej osobie :) 
Zdaję sobie sprawę z tego, że rzeczy, które Wam pokażę są hmmm, lekko niestandardowe :)

Dla mnie świetnym prezentem jest coś do domu dlatego bardzo ucieszyłabym się z pięknego żyrandolu do salonu. 







Dla mnie jako osoby, która KOCHA dodatki do domu, świetnym prezentem jest też piękna lampa










Nie wyobrażam sobie dnia bez kawy, uwielbiam delektować się jej smakiem, niestety nie mam w domu ekspresu dlatego też byłby to świetny prezent :)





i nowy kubek, w końcu jestem ich kolekcjonerką :)




Kolejnym marzeniem jest torba z Michaela Korsa, wiem, że to oklepane.. ale są obłędne :)




kolejna rzecz, która by mi się przydała to suszarka :)


Chciałabym również ładną, lekką walizkę na podróże małe i duże :)

kolejne marzenie do spełnienia to cotton balls :)

tablet to kolejna rzecz na mojej wish liście, jestem typową gadżeciarą dlatego dziwne jest to, że go jeszcze nie mam.. 


rzecz, która ułatwiłaby mi życie to steamer, który prasuje ubrania gorącą parą :)



a jakie są Wasze wymarzone prezenty?



16 komentarzy:

  1. Z torbą Michaela Korsa nie jesteś sama - od kilku miesięcy się czaję na jakąś i może sobie sprawię na 21 urodziny (no bo taka przecież okazja! :P)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha dokładnie! Ja może w styczniu na 24 urodziny sobie kupię, a coooo! Należy mi się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dostałam na 20 urodziny i polecam każdemu !

      Usuń
    2. a ja w marcu, tez na 24 mam zamiar stac sie posiadaczka torby z Korsa!!! dziewczyny to takie dziewczyny!!! chyba kazda chce takie cudenko miec))))

      Usuń
    3. torby michaela korsa są cudowne ! ja swoją dostalam na 18 urodziny kosztowala okolo 700 zl a niedawno kolezanka zamowila z jakiejs chinskiej strony za okolo 130 zl i jak porównywałysmy obie to roznicy wielkiej nie widac wizualnie wyglada tak samo, jest tez bardzo dobrze wykonana. Teraz zdecydowanie wolalabym ta tansza bo po co przepłacać skoro rażącej roznicy nie ma :D

      Usuń
  3. Cotton Balls to i moje marzenie od dawna

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka i kubek - świetny wybór :)
    Gosiu przy okazji, jeżeli masz czas i ochotę to zapraszam do siebie na świąteczne rozdanie. Do zdobycia 24 lakiery Ciate :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tą suszarkę Philipsa ;) Świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. chętne wezmę kilka Twoich wymarzonych prezentów:) bardzo fajne i praktyczne:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka i ekspres do kawy są chyba najbliższe mojemu sercu ; )) Bardzo oryginalna i bogata wishlista ;D życzę jej spełnienia!

    OdpowiedzUsuń
  8. BOSZZZZ no to ja chyba na 31 powinnam już ja kupić co?

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie kusza Cotton Balls:D! prędzej czy później pewnie je kupię;) na szczęście szał na MK już mi przeszedł:) ale nie wykluczam, że przygarnę kiedyś selme;)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo steamer to i ja bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. własnie zastanawiam się nad kupnem tabletu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w tym roku dostanę właśnie tą karmelową torebkę MK, zegarek MK, portfel MK, perfumy MK i już dostałam przedwcześnie lustrzankę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *