czwartek, 11 grudnia 2014

IKEA home decor

Witajcie Kochane!

Wczoraj odwiedziliśmy sklep IKEA, łatwo zauważyć, że dość często bywamy w tym sklepie. Znam już chyba cały asortyment na pamięć. Wiem, że wiele z Was ma bardzo daleko do tego sklepu i podróż do niego to wielka wyprawa. Bardzo żałuję, że IKEA nie dba o to by każdy miał do niej blisko..
Wracając do wczorajszej wizyty, dokładnie wiedziałam czego chcę więc była to szybka akcja. Pojechaliśmy po nowy regał, miałam wizję jak to wszystko ma wyglądać i jestem zadowolona.
Mowa o regale Kallax (dawny Expedit), kosztował 199 zł i jego montaż (mi samej) zajął może z 30 minut. Ja akurat wybrałam ten 4x2 (okienka) bo większy mi nie potrzebny chociaż może pełnić funkcję ścianki oddzielającej pokój. 
W IKEA można kupić pudełka plastikowe, materiałowe, papierowe, wiklinowe które idealnie mieszczą się w okienka. Dostępne są również szufladki i drzwiczki przez co mebel może wyglądać tak jak chcecie :)

Poniżej zdjęcia jak to wszystko wygląda już złożone :)




ramka 15,99 zł 



pudełka (ok.15 zł za 2 sztuki)

świecznik 3,99 zł 


lusterko 25 albo 30 zł 


świecznik 29,99 zł



poszewka na pościel ok.40 zł 



szklanka do latte ok.5 zł 


wazon/lampion 5 zł


kupiłam też większe poduszki na poszewki z Biedronki, teraz są takie napompowane i lepiej wyglądają :)




35 komentarzy:

  1. Gosiu świetnie masz urzadzone mieszkanie :) kiedy dodasz post z stylizacja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ten regał :) Szkoda, że nie mam Ikei gdzieś bliżej, bo najbliższą mam w Krakowie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety ja należę do tych nieszczęśliwców, którzy mają daleko do ikei (ponad 70 km). Co najśmieszniejsze o połowę bliżej znajduje się wielki magazyn ikei, ale sklepu już obok niego nie postawili. ;( Jeśli jedziemy po jakieś małe rzeczy to nie ma problemu, ale z np. szafą to jest masakra. Niestety ceny ich transportu są gigantyczne. Mam nadzieję, że koszty będą mniejsze kiedy otworzą sklep internetowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 70km to nie jest daleko, my do najblizszej ikei mamy 350 !!!

      Usuń
    2. 70 to bardzo daleko ja do ikei mam 15km i tez nie zawsze jest czas żeby się wybrać

      Usuń
  4. swietnie urzadzasz to swoje gniazko;) ja obecnie z lubym tez wynajmuje, ale nie wkladamy na razie pieniedzy w urzadzanie, poczekamy na wlasne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez? Gosia ma swoje mieszkanie a nie wynajmowane pisala juz o tym :) cudownie tam masz <3

      Usuń
    2. Nie swoje, tylko jej facet dostał od rodziców, do czasu ślubu jeszcze nie jest jej (no chyba że koleś ma troche oeju w głowie i intercyzę każe jej podpisać) to wtedy nigdy nie będzie jej.

      Usuń
    3. Hahahahahahha. Słucham? Skąd te zmyślone historie?

      Usuń
    4. Skoro Gosia i Kamil są razem to chyba jest jej. A to czy je dostał, kupił czy zdobył w inny sposób to już ich prywatna sprawa. Nie wiem jak można takie bzdury wypisywać, oczywiście jako anonim.
      Goniu współczuję Ci takich komentarzy, ale pamiętaj, że są też normalni czytelnicy, którzy odwiedzają Twojego bloga, żeby czerpać z niego inspirację i którzy Ci kibicują! :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
    5. Gosia czemu akceptujesz takie komentarze,ktore Cie obrażają? Po co?

      Usuń
  5. wszystko wygląda bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. poduszki pięknie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  7. ??? nie rozumiem zachwytu nad ikeą, jest w Polsce od lat 90-tych ubiegłego wieku, a ty masz sraczke, jakby dopiero wczoraj coś takiego zaistniało na rynku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie

      Usuń
    2. Jesli ci drogi anonimie nie pasuje to w prawym gornym rogu masz taki krzyzyk tam kliknij. Nie pomyslalas/es ze Gosia cieszy sie z nowych gadzetow do wlasnego M a nie sama Ikea? Nie twoj interes czym sie Gonia raduje.

      Usuń
    3. raczej ikeą, co widać na każdej focie, heheh

      Usuń
    4. ale co ciebie bałwanie obchodzi czym się zachwyca?

      Usuń
  8. dobrze, że Ikea tak daleko, bo chyba bym stamtąd tirem wyjechała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie masz czego żałować

      Usuń
  9. Wszystko jak świetnie pasuje :D Ciesze się bo w Bydgoszczy budują Ikee więc z Torunia będę mieć bardzo blisko, żeby ją odwiedzić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej! Nominowałam Cię do Liebster Blog Award 2014! http://pasjeannabelle.blogspot.com/2014/12/zostaam-nominowana-do-liebster-blog.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu kiedy przepis na tarte? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytam komentarze i oczom nie wierzę! Ciągle nie mogę zrozumieć ludzi, którzy z zawiści wypisują negatywne komentarze, w ogóle nie rozumiem dlaczego wchodzą na Twojego bloga! Ale olać ich! Mi się bardzo podoba i od kilku tygodni zastanawiam się nad kupnem takiego regału tylko stwierdziłam, że taki jak Twój jest za duży (bo chcę go postawić w pionie) a ten z 4 komorami za mały, wczoraj poprosiłam męża czy nie mógł by kupić płyt i zrobić mi taki regalik. Stwierdził, że mam wyrysować szkic i wszystko się da załatwić. Cieszę się jak dziecko i dzisiaj już wszystko wyrysowałam. Tylko jest problem, bo wymyśliłam sobie 4 pojemniki DRONA z IKEA, a że mieszkam koło Bydgoszczy to najbliższy sklep IKEA mam oddalony o ponad 100km, więc pozostaje mi wyłącznie Allegro :-( Jednak cieszę się, bo bydgoska IKEA już się buduje i podobno we wrześniu 2015 roku będę mogła pojechać już na zakupy. Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja bym chciała mieć swoje własne mieszanko :( Super wystrój!

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam ten regał! Tylko u mnie stoi pionowo :)
    Śliczny macie pokój <3

    www.sagneska.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ten sklep! Też planuje zakup tego regału ale mniejszego : p

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, poszewki na poduszki oraz srebrne dodatki są super !

    OdpowiedzUsuń
  17. Gosiu :) zawsze czerpię inspierację od Ciebie, tym razem przesyłam mój pomysł na świetne kule, które spieknie zdobią wnętrze ;) wiem, ze lubisz tak jak ja kolor srebrny, różowy...w tych kolorach wykonałam kule ;) kule sa ze steropianu...kupiłam łancuszek srebrny i rożowy..zaczynając od środka kuli, tzn nakładajc klej na gorąco przyklejałam owy łancuszek skończywszy połowę, zaczełam drugą tym samym sposoem;) efekt jest bombowy, wyglada jakby były wbite ozdobne szpilki ;) Mam nadzieje, ze dobrze wytłumaczyłam ;) polecam gorąco ;) oto linki jak to wygląda :
    http://www.fotoszok.pl/show.php/2268893_dsc-1025.jpg.html
    http://www.fotoszok.pl/show.php/2268894_dsc-1029.jpg.html
    pozdrawiam
    Asia ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie u Ciebie wygląda! Ja po świętach jadę na wycieczkę do IKEA, od miesięcy mam cały ułożony plan zakupów i dokładnie wyliczone ile wydam kasy, choć pewnie jak już wejdę to 3h spędzę i wydam dwa razy więcej :D Na szczęście najbliższy sklep IKEA mam w sąsiednim mieście :)

    http://maymias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie u Ciebie wygląda! Ja po świętach jadę na wycieczkę do IKEA, od miesięcy mam cały ułożony plan zakupów i dokładnie wyliczone ile wydam kasy, choć pewnie jak już wejdę to 3h spędzę i wydam dwa razy więcej :D Na szczęście najbliższy sklep IKEA mam w sąsiednim mieście :)

    http://maymias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maja sudoł jesteś kopią Goni??? taki sam blog, ten sam szablon, kuźwa, może coś tak od siebie, a nie wszystko na krzywy ryj

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *