wtorek, 2 grudnia 2014

listopad na zdjęciach!

Witajcie Kochane!

Mamy już grudzień, jak te miesiące szybko mijają!
Cieszę się bo może ta zima równie szybko zleci..

Jako, że mamy nowy miesiąc czas na zdjęcia z poprzednich 30 dni :)
Wiem, że tak jak ja lubicie te posty, które już są małą tradycją na moim blogu. Dzięki nim mogę przypomnieć sobie o wszystkich miłych rzeczach, które mnie spotkały :)

u mnie już w salonie zimowe dekoracje :)



 pepcowe zakupy :)

Biedronkowe poszewki :)




mała choineczka :)


 w listopadzie kupiłam (jak zwykle) klika kubków. Ten jest z Home&You

 reniferki z Duki

 świąteczna Galeria Mokotów :)

#selfie


płaszcz z Sheinside


paznokcie hybrydowe https://pl-pl.facebook.com/HairMaxPolska



zakupy w ikea tradycyjnie :)

trochę zdjęć jedzeniowych :)

w listopadzie królowała tarta !



ciasto francuskie+szpinak <3


 tortilla <3


 naleśniory <3

biedronkowe tortellini, nie ma łał, całkiem całkiem :)


 omomom <3

lody w pracy najlepsze ;)



temu jogurtowi mówię NIE :(

baby ananas i pitahaja :)

 karmelova czekolada! <3


smart food :)


sałatka owocowa :)
ananas i melon <3

bałkankowe mydło :)

zakupupy empik :)


lakiery z wibo :)


zdrówko!


kubek ze Starbucksa <3


smutna Warszawa..



beGlossy by Maff :)

Fiat500 będziesz MÓJ!


#WarszawskaSyrenka :)



Słodkości w Croppie :)

Niebo <3

Mój kącik :)

Fajna walizka :)

Hear me :)

 domowe SPA :)


 zakupy :)

gorzka czekolada czasami pomaga :)


biznesy :)


loupi :)


lapciuchy z Pepco :)


biedronkowy imbryczek z filiżanką :)


#work


 krówki i kawa = <3

księżniczkowy kubek z Home&You


Miałyście misia z Endo ?
Moje mają 15 lat :)


magiczna liczba 10 tysięcy !


piękne rzęsy dzięki Marcie! 

 kapciuszki z F&F 




20 komentarzy:

  1. Matko, te ostatnie kapciuszki! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli moge zapytac, gdzie pracujesz? Czym się zajmujesz? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Troche zajeżdza plastikiem...ehh...większość zdjęć już się pojawiła...pzdr

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Gosiaku oby Grudzień był magiczny pachnacy piernikiem i jodła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz takie piękne mieszkanko! <3
    ile zapłaciłaś za rzęsy? i jak są zrobione? bo byłabym zainteresowana tylko szukam profesionalistki ale nie za drogiej, ostatnio zrobiłam u takiej pseudo kosmetyczki że zostałam ze spuchniętymi oczami i bez swoich rzęs :/

    OdpowiedzUsuń
  6. wszędzie już świąteczne klimaty :D

    OdpowiedzUsuń
  7. a u Ciebie jak zwykle, w mieszkanku i na talerzu same piękności <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosia kiedy ten przepis na tarte :) ?? obiecałas :)

    OdpowiedzUsuń
  9. takie posty mogłabym oglądać codziennie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię twoje zdjęcia dlatego często oglądam twój Instagram ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana podasz przepis na tartę, bo szukam czegoś sprawdzonego? :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje mieszkanie musi być obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  13. oo jejciu ale wyglądasz ładnie w tej baletnicy...aaa gdzie pracujesz bo macie takie fajne kreacje?

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana skąd ta piękna szara spódniczka na zdj #WarszawskaSyrenka ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *