sobota, 27 grudnia 2014

nowości ciuchowe ;)

Hej!

Tak jak obiecywałam, pojawia się post z nowościami w mojej szafie :)
Przyszło mi kilka nowości z Sheinside.com Jeśli nie dojdzie do mnie sukienka, którą sobie sama zaprojektowałam (będzie o niej na 100% post) to mam już gotową kreację na Sylwestra :)


zamówiłam sobie brokatową, efektowną bluzeczkę, która świetnie będzie współgrać z czarnymi rurkami i szpilkami lub rozkloszowaną spódniczką. Przepiękny tył ma ta bluzka, jako ramiączka ma łańcuszki, które krzyżują się na plecach.

link do bluzki






kolejna rzecz to kurteczka, która bardzo spodobała Wam się na Instagramie.
Błękitna, eko skórka. Idealna na wiosnę oraz teraz zimą świetnie sprawdza się u mnie jako marynarka- pod kurtkę (tak, mieści się)

link do kurteczki










Długo się zastanawiałam na tą żółtą marynarką. W końcu się skusiłam.. i jestem bardzo zadowolona. Założyłam ją na Wigilię i wiem, że będzie jedną z moich ulubionych marynarek :)
Wam również się spodobała z tego co widziałam :)









i ostatnia rzecz to sweterek. W mojej szafie nie mam zbyt dużo swetrów na zimę, zdecydowanie więcej mam cienkich sweterków. Ten miętowy urzekł moje serce i zdecydowałam się właśnie na ten.

link do swetra









Co Wam się najbardziej spodobało :) ?
Ja z całego zamówienia jestem bardzo zadowolona!

Całuję,
Gosia

29 komentarzy:

  1. Gosiu-Ty nawet jak zalozysz worek po kartoflach wygladasz oblednie:) Pomyslnosci w Nowym Roku:)-pozdrawiam, zuzers.

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie! już dawno miałam zapytać gdzie kupiłaś tą czarną spódniczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba najbardziej podoba mi się cekinowa bluzka i błękitna ramoneska <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy wpis ;) Dużo się z niego nowego dowiedziałam. A widziałaś może kiedyś taką kosmetyczkę ? Link do Kosmetyczki Zastanawiam się nad nią bo wydaje się pojemna i funkcjonalna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super nowości! :) Podoba mi si ten żółty żakiet i bluzka cekinowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten ostatni sweter bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczna ta pierwsza bluzeczka;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ladnemu we wszystkim ladnie. Ale bluzka jest obledna :) mnie sie marzy cekinowa sukienka albo wlasnie taki top, ale niestety trzeba zejsc na ziemie czasami :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki rozmiar marynarki i kurteczki? Są śliczne, też je zamówię tylko zastanawiam się nad rozmiarem :-) Czekam na odpowiedź i składam zamówienie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marynarka i kurtka rozmiar M? :-)

      Usuń
  10. możesz powiedzieć, jaki to obiektyw?
    +żółta marynarka-rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweterek podoba mi się najbardziej :)
    Gosiu, może zrobisz post o pielęgnacji Twoich włosów? wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  12. kurteczką niebieską jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki rozkiar marynarki? :-) jest super !

    OdpowiedzUsuń
  14. klimat sylwestra mi sie udzieli wiec najabrdziej bluzka!:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  15. też właśnie szukam coś z cekinkami na sylwestra :) super stylizacje :*

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo uwielbiam Twoje stylizacje są takie dziewczęce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie rzeczy super:D przygarnęłabym bez gadania:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Sweterek i bluzeczka w cekinki rewelka !

    OdpowiedzUsuń
  20. Gosiu jaki zamówiłaś rozmiar kurteczki? Nie odstaje z tyłu? Jest super! Też chcę ją zamówić :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *