poniedziałek, 22 grudnia 2014

PREEEEEEZENNNNTYYYY !

Witajcie!

Święta coraz bliżej, kilka prezentów już do mnie doszło :)
Jeśli jesteście ciekawe zapraszam do oglądania zdjęć :)

Od bbhandmade4you  dostałam piękny prezent.
Poduszkę z napisem 'Happy wife, Happy life' - idealnie pasuje do Naszej sypialni, którą troszkę zmieniam kolorystycznie.


Drugi prezent od bbhandmade4you to dwa ręczniki. Jeden dla Niej, a drugi na Niego :)
Świetny prezent dla pary, oczywiście można zaprojektować swój napis :) 


 Ostatnio w malutkim sklepiku dokupiłam dwie szare poduszki, idealne na narzutę na łóżko w sypialni. Szarości zawładnęły moim sercem.



 cukiereczki od evanova <3





i od Goti



cudowności z blinkshop <3
ten naszyjnik będzie królował u mnie wiosną i latem!





gumko-bransoletki z fashionmuffin.pl




nowości od ecolore
mineralny róż oraz liner ;)





Dziś w Biedronce pojawiły się kalendarze książkowe. 
zastanawiałam się nad trzema, wygrał różowy :)



sprawiłam sobie nowe kapciuchy z Pepco (29,90zł)


wiecie,że mam fioła na punkcie dekoracji domowych, tym razem w moje ręce wpadł srebrny świecznik, kupiłam go za ok.30 zł w malutkim sklepiku, nie mogłam przejść obok niego obojętnie :)
dodatkowo kupiłam kilka kompletów srebrnych bombek, większość wylądowała na choince, kilka wrzuciłam do szklanego wazonu, co stworzyło ładną, świąteczną dekorację :)







a już niedługo post z nowościami ciuchowymi :)


buziaki
Gosia

14 komentarzy:

  1. Rozumiem, że to przesłanie z poduszki to specjalnie dla Kamila :)

    www.sagneska.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. równie mocno uwielbiam wszelkie dekorację do domu ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahhh jak dobrze, że ktoś mnie rozumie <3

      Usuń
  3. Te kapciuchy sa ekstra, ale jak dla mnie dziwnie pachną:) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne prezwnty i dodatki do domu. Ten wazon z bombkami świetny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne rzeczy :)))
    te ręczniki genialne :) jak i pierwsza poduszka :)
    czekam na post z nowościami ciuchowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biżuteria jest fantastyczna, szczerze mówiąc to nie znałam wcześniej tych marek, już znalazlam coś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja poproszę o zdjęcie choinki :) Moja w tym roku będzie biało- srebrna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Same cudowności! Aaaa te Twoje mieszkanie ! Genialnie urządzone:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ręczniki i poduszka, idealne dla par:)

    OdpowiedzUsuń
  10. poduszka i ręczniki rewelacja! sama bym się ucieszyła z takiego prezentu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *