wtorek, 20 stycznia 2015

kilka nowości

Witajcie Kochane !

Niestety chwilę mnie nie było, praca mnie pochłonęła całkowicie :)
Wiem, że lubicie podglądać u mnie dodatki więc z chęcią napiszę dla Was post o kilku nowościach :)
Uwielbiam takie luźne posty przepełnione zdjęciami, z doświadczenia wiem, że tekstu i tak nie czytacie :)

księżniczkowy kubek z Home&You, czyli mojego ulubionego sklepu z dodatkami do domu :) początkowo kosztował 29 zł i wtedy go nie kupiłam, ostatnio udało mi się go zdobyć za 19 zł z czego bardzo się cieszę :)


Pompony od Love&Love
Stały się dekoracją w naszym salonie i będą przepięknym tłem do zdjęć. Często będziecie je widzieć :) Cieszy mnie fakt, że można je normalnie myć, gdyż mogą lubić zbierać kurz :<


Kolejna książka Kominka w moim posiadaniu :)
Polecam Wam jeśli prowadzicie bloga i chcecie dowiedzieć się kilku ciekawostek, w sumie nie kilku - WIELU :)


Na wyprzedażach trafiłam kilka fajnych rzeczy, ciuchów nie kupowałam raczej ale dodatki w świetnych cenach zawsze poprawiają humor. Tu zestaw cieplutkich skarpetek z H&Mu za piątaka :)


Szukałam małej torebki, świetna okazja trafiła się w Housie, za 25 zł żal było nie wziąć :)



Na dniach post kosmetyczny :)


Buziaki,

Gosia

51 komentarzy:

  1. Biegnę po tę torebeczkę i będę polować na takie pomponiki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pan Kominek wydał własnie nową książkę...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne skarpetki! i jakie tanie :) kubek też z chęcią bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kubeczek i torebka super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne nowości ;) kubek jest naprawde fajny a torebka świetna! Chętnie bym ją kupiła gdybym tylko miała ten sklep ;(

    Ps. Zawsze czytam to co piszesz w postach ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. widać Goniaroniaa,że kochasz tandetę.przepraszam,ale tak jest.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pompony są świetne i fajnie że można je prać chyba się skuszę:):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w pomponikach :) I bardzo chętnie kupię i przeczytam książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pompony mnie zaciekawiły, pierwszy raz je widzę. Muszę pomyśleć czy gdzieś by mi pasowały. Są urocze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny zachwycacie się tymi pomponami jak byście były w wieku przedszkolnym.

      Usuń
    2. wg mnie pompony są brzydkie.

      Usuń
  10. ten kubeczek jest cudowny, też uwielbiam Home&You

    OdpowiedzUsuń
  11. Kubek świetny, też chcę taki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna torebeczka ;) widzę, że zaszły zmiany na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tego typu skarpetki na zimę,są mega ciepłe <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiedz Gosiu Ty masz maturę? Ukończyłaś jakieś studia? Nie chciałabyś wykonywać bardziej ambitniejszej pracy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A skąd możesz wiedzieć czym się zajmuję?
      Tak, jestem po studiach.

      Usuń
    2. Gosiu, przecież cały czas wstawiasz zdjęcia z pracy, z eventów, różnych akcji. Nie trudno się domyśleć, że jestes hostessa, promotorką.

      Usuń
    3. Gosiu, przecież nie trudno się domyśleć, że jesteś hostessą, promotorką. Cały czas wstawiasz zdjęcia z pracy, z eventów, akcji itd.

      Usuń
    4. Zgadza się:) ale pracuję również gdzieś indziej, nie mówię Wam o wszystkim :)

      Usuń
    5. Ciekawe :>

      Usuń
    6. A jakie studia ukończyłaś ? :)

      Usuń
    7. Czy to ważne gdzie pracuje,ile kto zarabia ? jak ja nie lubię zaglądania komuś do portfela ;/

      Usuń
    8. raczej zrobiłaśś licencjat pozdrawiam koleżanka z liceum

      Usuń
    9. Trudno w to uwierzyć, ze pracujesz jeszcze gdzie indziej,w innej branży, skoro codziennie wstawiasz zdjecia z pracy hostessy. Z Twoich zdjęć ale i treści wpisow, komentarzy eweidntnie widac, że to praca "stała", zajmująca min. 8 godzin dziennie....

      Usuń
    10. Ale Wy jesteście żałosne ... Ciekawe co Wy robicie zazdrosne dziewuchy

      Usuń
  15. Piękna torebka, zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kubeczek to bym taki chciała:))

    OdpowiedzUsuń
  17. ha ha ha ha ha ha ha cyt: " z doświadczenia wiem, że tekstu i tak nie czytacie :)" PADŁAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w pisaniu bloga chyba właśnie tekst jest ważniejszy pozdrawiam

      Usuń
  18. Ooo chce takie skarpetki! Ciekawe czy jeszcze będą w HM

    OdpowiedzUsuń
  19. kubeczek super, pasuje do ciebie :D A książkę akurat czytam i jest naprawdę niezła! :) A skarpetki w którym H&M dorwałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. książkę Kominka mam i polecam :) skarpety świetne! lubię takie cieplutkie i milutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten kubek jest genialny:) Jak tylko znajdę go też w takiej promocji to biorę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Księżniczkowy kubek <3 Śliczny jest!

    OdpowiedzUsuń
  23. Księżniczkowy kubek <3 Śliczny jest!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie studia ukończyłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gos, ile Ty wazysz???

    OdpowiedzUsuń
  26. Też chce skarpetki za 5zl :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. piekna torebka! no i mam ksiazke Tomczyka, jest pisana cietym jezykiem i tym przypadla mi do gustu. no i rady sa genialne!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta torebka jest super ! też własnie się za taką rozglądałam. Dzięki Gosia!

    http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1n3PD/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny post, uwielbbiam tego typu posty, ja dopiero zaczynam z blogowaniem, od dawna przeglądam Twoj blog, jesteś moją inspiracją ;)

    Zapraszam do siebie. http://stylowooooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Kubek jest boski
    Pozdrawiam
    Marcelka Fashion
    ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *