sobota, 10 stycznia 2015

MAC - CANDY YUM YUM









Witajcie Kochane!

Rok temu wpadłam na pomysł by utworzyć na moim blogu nową serię z prezentacją kolekcji moich szminek, jak się prezentują na ustach oraz kilka słów na ich temat. Chwilkę pociągnęłam tą serię ale nie wiem czemu ją zaprzestałam. A mam Wam jeszcze wiele do pokazania!

Dziś zaprezentuję Wam moją najnowszą szminkę. Co prawda nie miałam jej wiele razy na ustach ale na instagramie byłyście ciekawe jak się ona prezentuje :)

Długo chodziłam obok szminek z firmy MAC ale stwierdziłam, że nie jest to produkt pierwszej potrzeby. Od roku miałam upatrzony kolor i chyba ktoś dobrze o tym wiedział ponieważ dostałam ją na swoje urodziny :)
Mowa oczywiście o Candy yum yum, Kamil nazywa ją troszkę inaczej.. Candy bum bum, haha

+ piękny kolor, wiecie, że uwielbiam takie żarówiaste odcienie, obawiam się, że na tych zdjęciach nie jest w pełni oddany jej kolor, w rzeczywistości intensywny róż.
+ konsystencja (nie jest tępa ale też nie jest zbyt kremowa)
+ wykończenie matowe (ja takie preferuję)
+ bardzo przyjemny zapach
+ solidne, proste opakowanie
+ można 'regulować' jej intensywność poprzez nałożenie cienkiej warstwy co da delikatniejszy efekt bądź użyć ciut więcej dla mocniejszego efektu i koloru.

- cena
- może podkreślać suche skórki, więc lepiej na noc nałożyć coś silnie regenerującego :)

Czy jest warta zakupu?
Nie jestem pewna, kolor świetny, jakość również ale mam w toaletce chyba jej duplikat za o wiele niższą cenę :)










 niestety, w dniu w którym robiłam zdjęcia moje usta nie były w najlepszej kondycji :<


Dajcie koniecznie znać czy lubicie kosmetyki firmy MAC !

buziaki
Gosia



47 komentarzy:

  1. Śliczna ta szminka, też uwilbiam takie kolorki. :-)
    Gosiu jaki masz rozmiar kurteczki? Też chcę ją zamówić, tylko zastanawiam się nad rozmiarem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że M zamawiała,ale nie jestem pewna bo na kurtce nie ma rozmiaru :<

      Usuń
    2. Gosiu ja od kilku dobrych tygodni czekam na outfit taki pełny , od stóp do głów... kosmetyki to też ciekawy dział aczkolwiek lubiłam twoje stylizacje. Miałaś na nie świetne pomysły niekiedy niby proste ale świetnie dobrane. Nie wspomnę o filmikach na YT ... Czekam na jakąś odpowiedź i przede wszystkim na outfit :)

      Cieplutko pozdrawiam , Angel.

      Usuń
  2. Kolor piękny samam chętnie bym ją nabyła. Ja akurat mam pomadka z MAC, ale w kolorze Creme Cup. Zgodzę się z tym że podkreśla suche usta. Akurat odcienie czerwonego udało mi się znaleźć z tańszych firm. Natomiast tzw. odcienie nude ma najlepsze MAC. ;-)
    Martyna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam ostanio szminkę od I Heart Makeup w odcieniu Candy Rock i powiem Ci, że to chyba tańszy odpowiednik właśnie tej z MAC'a. Na ustach prezentuje się prawie identycznie :) Pozdrawiam Edyta. http://stefansky93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy post o keratynowym prostowaniu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor przepiękny! Idealnie do Ciebie pasuje Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor bardzo intensywny :) Jak dla mnie ich cena jest o wiele za duża.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na razie trzymam się z daleka od szminek MACa, bo podobne kolory wyszukuję wśród innych, tańszych firm, ale ten kolor jest świetny, taki chyba idealny dla Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może post o układaniu włosów?
    Wyglądają obłędnie :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. piekny kolor ala sama na taki nie odwazylabym sie!

    OdpowiedzUsuń
  10. wydaje mi się że lepiej byłoby Ci w stonowanym różu lub w czerwieniach/koralach a nawet beżach, niż w "żarówiastych" odcieniach... pozdr ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam wiele zdjęć w innych odcieniach szminek więc nie noszę tylko takich intensywnych odcieni :)

      Usuń
  11. i po co zmienilas wyglad bloga ? teraz nie mozna znalezdz twoje instagrama ...zmien to !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to groźba :) ?
      żadna filozofia jeśli chodzi o instagram, mam tam taki sam nick jak i tu :)

      Usuń
  12. Okropny neon dla lalki barbie

    OdpowiedzUsuń
  13. jaki to duplikat candy yum yum posiadasz?czyżby golden rose 57? czy coś innego :-) ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny kolor! Dorzuciłam sobie teraz pomadkę o takim kolorze do zamówienia na Sinsay :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Po pierwsze to mam wrażenie , że prawie każdy kolor do Ciebie pasuje :) A po drugie to o jakim tańszym zamienniku tej pomadki wspominasz ? :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobny odcień do viva glam niki minaj, który posiadam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolor <3 Ja mniejwięcej od roku czasu jestem zakręcona na punkcie intensywnych kolorków szminek. Dlatego taki odcień meeega mi się podoba , coś dla mnie ;-)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. nie zdjęłam ale już mi wypadły :)
      Dopiero na wiosnę znowu założę :)

      Usuń
  19. Poraza kolorem:D ja wole jednak czerwienie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. trochę kiczu nikomu nie zaszkodzi :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiec co tu robisz??? Jeszcze sie wysilasz zeby komentowac? Ty taka trendy???!!!

      Usuń
  21. Czesc Gosia ,pisze troche nie w temacie no ale.. Obserwuje twojego bloga i wiem ze twoja porada moze mi pomóc a generalnie chpdzi mi o to że kiedyś pisałaś ze obgryzałas paznokcie niestety mam ten sam problem i nie wiem jak z tego nawyku wyjść co ci Gosiu pomogło ,Bardzo cie prosze o porade bede wdzieczna ,pozdrawiam Aga:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. kolor jest cudny ;-) uwielbiam takie szminki! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedyś zastanawiałam się nad tym kolorem. ale jest chyba trochę za odważny... wolę carem cup;) dla odmiany snob a extramalnie mac red;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Róże nie pasują do takich ust na szerokiej twarzy ,masz bardzo szeroko ustawione kości policzkowe a taki kolor bardzo zwraca uwage na te okolice twarzzy pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Gosia wybielasz zęby? Jeśli tak to możesz polecić jakaś skuteczną metodę? Niedługo ściągam aparat i muszę zainteresować się tym tematem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękny kolor pasuje do Ciebie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. gonia na tumbla z tymi fotami wskocz, tam pełno takich różowych lasek siedzi

    OdpowiedzUsuń
  28. Już Ci na insta. mówiłam że masz śliczną urodę:)
    Szminka jest genialna ale faktycznie szkoda przepłacać :)Ja nigdy nie maluje ust ale tak teraz myślę że chyba czas to zmienić i zacząć szaleć a co tam :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. fajny zywy kolor na lato super bedzie wygladal do opalenizny :) ale czemu tak sciskacz w kacikach usta ? moze i gorna warga jest wtedy troche wieksza ale glupio to wyglada troche .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *