poniedziałek, 5 stycznia 2015

prezentów ciąg dalszy & moje urodziny

Witajcie Kochane!

Dziś znowu post z prezentami, mam nadzieję, że nie macie jeszcze dość :)
Grudzień i styczeń to miesiące w których często sama robię sobie prezenty, dlatego w tej notce pojawią się także one :)

Prezent jaki sobie sprawiłam na urodziny to ekspres do kawy.
Marzył mi się już jakiś czas, przysiadłam, poczytałam i wybrałam. Padło na DeLonghi310 w kolorze beżowym. Prezentuje się pięknie, nie jest zbytnio praktyczny chociaż kawa i idealnie spienione mleko mi to rekompensuje. Chcecie oddzielny post na jego temat ? Może jesteście przed zakupem ekspresu ? 






Wczoraj były moje urodziny. Mój ukochany przygotował mi cudowne party-niespodziankę. Przygotował same pyszności, zaprosił moich najbliższych i serwował nam pyszne drinki :) To było na prawdę miłe a niczego się nie spodziewałam :) Było cudownie!


















kwiat-ananas od Kamisia <3



Cudowne kolczyki od Mojej przyjaciółki Madzi :)



Szminka z MACa była idealnie trafionym prezentem :)
Kolor, który idealnie do mnie pasuje czyli Candy yum yum :)



Dobra przyznaję, to kolejny prezent ode mnie dla mnie. Choć jest to pierdółka to zasługuje na pokazanie :) Pan sowa, który będzie pilnował moich bransoletek (TIGER,6zł) 






sól do kąpieli z myjką. Zakochałam się w grafice na opakowaniu dlatego też zabrałam ten zastaw mamie :<







Mikołaj dobrze wiedział, że uwielbiam świeczki :)





Mikołaj mnie dobrze zna, wie,że jestem sroką i lubię też błyskotki :)









od razu pokażę Wam co zakupiłam na wyprzedaży, niby banalna rzecz bo to ręczniki do rąk z H&M HOME, akurat takich szukałam.. a te mają tak piękny motyw, że nie mogłam przejść obok nich obojętnie. więc kolejny prezent ode mnie dla mnie :) (H&M HOME, 10 zł/2 sztuki)



Świąteczne kapciuszki z Pepco (taaaak, znowu prezent ode mnie dla mnie) (Pepco, 30 zł)



Będąc ostatnio w FashionHouse trafiła w moje ręce kosmetyczka, dość spora, idealna na wyjazdy :) A, że kosztowała 10 zł, nie mogłam jej zostawić :)



w Outlecie Villa dorwałam też sweter za 35 zł w pięknym kolorze :)


małe zakupy w House

i piękny sweterek z Reserved (70zł) chyba już go widzieliście :)



Buziaki,
Gosia

21 komentarzy:

  1. Kochana zadowolona jesteś z jakości ciuchów z Reserved? Bo mi się jedna bluza tak masakrycznie skosmaciła po 4 miesiącach, że nadaję się tylko do noszenia "po domu":/ Dla mnie to zdecydowanie za szybko:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam zbyt dużo ciuchów z tego sklepu :)

      Usuń
  2. Genialne prezenty i impreza - pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naszyjnik super. Wiesz może z jakiego sklepu?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglada na niezłą imprezę :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozazdrościc takiego faceta :) naszyjnik i ekspres super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gonia teraz na każdej focie na insta będzie kawusia.obowiązkowo pozdrawiam

      Usuń
  6. zazdroszczę takiej niespodzianki :)
    wspaniałe prezenty *_*


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chętnie poczytam o expresie! Właśnie planuję zakup nowego i kompletnie nie mam pojęcia czym się kierować i który wybrać :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. <3 jeszcze raz wszystkiego dobrego z okazji urodzin! :)
    www.sagneska.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. no prezent od lubego najlepszy taka niespodzianka to naprawde swietny pomysł , i talerzyki barbie..sikam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna impreza i prezenty!

    Sto lat! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej Goniaroniaa, czemu nie wrzucasz fotek z sylwestra tylko chwalisz się jak coś kupisz albo dostaniesz fotami do zmudznia mycha,

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgosiu czytam wszystkie twoje wpisy i mimo to nie moge przyzwyczaic sie do tej nowej"szaty graficznej" jestem wzrokowcem i poprzednia moim zdaniem nie dość ze była wygodniejsza to i bardziej cieszyła oko, to takie moje spostrzeżenie - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. chcemy post o expresie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prezenty dla samej siebie- taaaak, skąd ja to znam :) świetne prezenciki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *