poniedziałek, 2 lutego 2015

beGlossy styczeń

Witajcie! 

Dziś lekko zaległy post, pudełko mam już dobre dwa tygodnie u siebie. 
Uwielbiam, gdy co miesiąc przychodzi do mnie beGlossy, bardzo lubię testować nowe kosmetyki. 



  
W moim pudełeczku znalazły się :

- CZTERY PORY ROKU - przyspieszacz wysychania lakieru. Na swoją kolej musi poczekać w szufladzie, w tej chwili non stop mam hybrydy, nie maluję paznokci 'normalnymi' lakierami więc jest mi teraz nieprzydatny.

Postquam COLOR TREND Soft Touch Line LIPLINER  - czerwona konturówka do ust. 
Fakt, nie kupiłabym sobie sama takiej ale często w pracy muszę mieć czerwone usta - wtedy na pewno się przyda.

Pierre Rene Professional

EXPERT GEL TECHNOLOGY NAIL POLISH with ACRYL & POLYESTER - lakier o ładnym, wiosennym kolorze. Niestety w tej chwili mi się nie przyda, ponieważ jak wspominałam - noszę hybrydę.


Organique

Cukrowa pianka peelingująca do ciała - lubię takie kosmetyki do kąpieli.


Sumita Beauty

Cień do powiek w kredce - zdziwiła mnie cena - 54 zł.. drogo.. ale kolor mi się podoba i na pewno będę z niej korzystać przy większych wyjściach.


d'Olive

100% OLIWKOWE MYDŁO DO CIAŁA I DO WŁOSÓW - lubię naturalne mydełka, użyję do włosów :)





Wiele dziewczyn pisało o tym, że pudełko nietrafione - ja sądzę, że nie każde może być wspaniałe, pełne cudowności, Według mnie każdy znajdzie coś dla siebie :)

Jeżeli zdecydujecie się na zakup pakietu na 6 lub 12 miesięcy i wpiszecie podczas zakupów kod MENLOVE15otrzymacie w gratisie pudełko beGLOSSY for MEN w ramach prezentu Walentynkowego dla Waszego Mężczyzny. Pudełka zostaną wysłane jeszcze przed Świętem Zakochanych, a termin ważności kodu to 13 luty 2015. 

buziaki,
Gosia!

14 komentarzy:

  1. Super pudełko.Też mam styczniowe Be Glossy ,ale zawartość była zupełnie inna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie w ogóle te pudełka nie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też noszę hybrydę więc dwa produkty od razu nieprzydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy planujesz post z stylizacja. Dawno nie bylo. A wiele osob czeka na taki post

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam te pudełko 2 razy i nie wiem czy zdecyduje sie na ponowne zakupy, aczkolwiek ten organique kusi:D

    OdpowiedzUsuń
  6. To co Tobie się nie przyda rozdaj po rodzinie /GOSIU POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem niezłe pudełeczko, choć inne wersje mniej mi się podobały.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosia kiedy nowy post? jestem wielką twoją fanką i bardzo czekam na kolejne twoje notatki. ostatnio masz chyba więcej zajęć bo widać mniej postów. oczywiście to rozumiem, ale fajny byłoby poczytać coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawartość nie jest zła :) Kilka rzeczy jest chyba naprawdę warte uwagi

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna zawartość. Dawno nie miałam glossyboxa ;)
    Pozdrawiam
    Marcelka Fashion
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezła jest ta paletka cieni.
    Ostatnio jednak mnie olśniło i doszłam do tego, co pewnie już wszyscy wiedzą, że jak się chce mieć precyzyjny makijaż, trzeba mieć dobre pędzle, ale to szczegół :)
    Obserwuję tak te pudełeczka z niespodziankami i coraz bardziej mam ochotę zamówić takie też dla siebie :)
    Gratuluję bloga tak btw.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *