czwartek, 12 lutego 2015

beGlossy walentynkowe & beGlossy for MEN

Witajcie Kochane!

Właśnie przed chwilą kurier przywiózł nam świeżutkie pudełka beGlossy. Uwielbiam ten moment!
Tym razem nie mam pudełka tylko dla siebie, swój box dostał również Kamil.


Oboje jesteśmy bardzo zadowoleni ze swoich pudełek.

W pierwszej kolejności pokażę Wam moje pudełko a na deser jako dodatek zobaczycie co znalazło się w męskim beGlossy :)




 Zawartość pudełeczka :


- Styliste Ultime
mus do włosów biotin+volume

włosy dzięki temu kosmetykowi mają być uniesione u nasady, gęste a przy tym nie obciążone.
Jestem bardzo ciekawa tego produktu. Uwielbiam testować kosmetyki do włosów.
Jest to pełen produkt.  Koszt ok.23 zł / 100 ml


- Physiogel
krem łagodzący

Mam dobre wspomnienia z kosmetykami z tej firmy, kiedyś bardzo pomogły mojej skórze.

jest to mała próbka 10 ml. Cena za pełen produkt to ok. 47 zł/30 ml


- Kueshi natural&pleasant cosmetics
rewitalizujący tonik do twarzy.

pełen produkt // 43 zł/200 ml

Jestem bardzo ciekawa tego produktu, akurat skończył mi się tonik :)


- Auriga
Flavo-C

rozświetlające serum, spłycające zmarszczki. Wiele dobrego słyszałam i czytałam na jego temat dlatego jestem bardzo zadowolona z tej próbeczki. Dodatkowo przesłodkie opakowanie z mini pipetką!

próbka 3 ml // pełen produkt - 135 zł/30 ml


- Postquam
lakier do paznokci.

niestety zupełnie nietrafiony kolor śliwki.

pełen produkt 20 zł/10 ml


- Dermo pharma skin repair expert
krem brązujący ideal bronzer

pełen produkt warty 11 zł / 15 ml

Jestem bardzo ciekawa tego kosmetyku


- Efektima
hydrożelowe płatki pod oczy Hialu-Lift

uwielbiam tego typu produkty.
pełen produkt 5 zł / szt.


oceniam moje pudełko na 5!
7 produktów przy czym 5 pełnowymiarowych, 1 nietrafiony :)

a teraz beGlossy for MEN
Kamil pierwszy raz miał okazję otwierać swoje pudełko. Był bardzo zadowolony z samego faktu otwierania oraz zawartości.




 - Nuxe MEN krem pod oczy + krem do twarzy


- Dove men + care //  żel pod prysznic + antyperspirant // pełnowymiarowe produkty


DX2 szampon do włosów skłonnych do wypadania // pełen produkt
co prawda Kamil ma bardzo mocne włosy więc nie potrzebuje takiego kosmetyku, aczkolwiek szampon zawsze się przyda :)


próbka perfum Just Gold - Roberto Cavalli 


Męskie beGlossy również trafione, najpotrzebniejsze produkty do pielęgnacji dla facetów, przydałaby się jeszcze jakaś maszynka i pianka ale to już by się nie zmieściło do pudełka, które było po brzegi wypełnione :)


a Wy co sądzicie o zawartości tych pudełek?

buziaki,
Gosia



12 komentarzy:

  1. Fajne te pudełka. Miłych testów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym nie była zadowolona, dobrze, że nie kupowałam. U Was te nietrafione zawsze możecie komuś sprezentować ja tak czasami robie albo wymieniam sie kosmetykami.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny box ciekawi mnie tonik i męski pierwszy raz fanie spojrzeć co ciekawego dla mężczyzn :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulubiona seria Dove mojego mężczyzny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. nawet nie wiedziałam, że istnieje be glossy dla mężczyzn! :) super

    OdpowiedzUsuń
  6. szału nie ma, dupy nie urywa, dove dostępone w każdym kiosku na byle jakim przystanku, a reszta dostepna w każdej aptece i drogerii, więc nie postarali się, zresztą nie wychodzą im te pudła od jakichś 2 lat:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak po walentynkach ?

    OdpowiedzUsuń
  8. nie pisz słodkiej Goni takich nie miłych komentarzy nie wolno tu byc szczerym .... hahaha

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki Tobie dowiedziałam się o istnieniu BeGlossy, teraz będę zamawiać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *