środa, 18 lutego 2015

HAUL MIIESZANY

Hej!

Wiem, że często zaczynam od tłumaczenia dlaczego mnie nie było i obiecuję poprawę.
Niestety nie jestem w stanie prowadzić bloga tak jakbym tego chciała, brakuje mi czasu.. Jak wiecie blog nie jest moją pracą, na co dzień zajmuję się czymś zupełnie innym. Jednakże, bardzo chcę co jakiś czas coś dla Was napisać. Pamiętajcie, że codziennie jestem na instagramie @goniaroniaa :)

Dziś byliśmy na małych zakupach, pokażę Wam co udało mi się upolować :)

Wreszcie trafiłam do Pepco :)
Mimo, że w Warszawie jest kilka ich sklepów to w mojej okolicy nie ma ani jednego, do każdego gdybym chciała się wybrać jest to dla mnie wyprawa :) Ale dziś mieliśmy chwilkę i udało mi się zahaczyć o Pepco, czyli jeden z moich ulubionych sklepów z dodatkami do domu i nie tylko.

Kupiliśmy wiele rzeczy do kuchni ale tego nie będę już Wam pokazywać.
Do salonu kupiłam dwie poszewki biało-czarne (14,99 zł/szt,) oraz szarą ramkę (7,99 zł)





Szybki zakup w New Yorkerze - sweter z golfem za 19,99 zł w ładnym, pudrowym kolorze.
Fajny sweter za super cenę :)



Odwiedziliśmy dziś również Fashion House gdzie odwiedziłam mój ulubiony outlet Only.
Za 45 zł kupiłam super boyfriendy, bardzo podobne miałam w zeszłym roku.


Długo zastanawiałam się nad masażerem z The Body Shop, w końcu stwierdziłam, że przyda mi się ten gadżet (19 zł)



Podczas zakupów spożywczych w Biedronce zdecydowałam się na fioletowe słuchawki, w sumie ostatnio wszystkie mi się popsuły więc dobrze wyszło. Kosztowały 25 zł i jak na razie z jakości dźwięku jestem zadowolona.




W Fashion House odwiedziliśmy sklep z dodatkami do domu i kupiliśmy dwa naczynia, w których będę trzymała nasiona chia i inne dodatki :)


W Parfois (co prawda jakiś tydzień temu) kupiłam torbę, którą noszę codziennie i sprawdza się świetnie. Była dostępna w wielu kolorach, ma w środku małą torbę na zamek, jest z nowej kolekcji i koszrowała 79 zł!



no i na koniec zakup spożywczy, kupiony w sklepie ze zdrową żywnością.
Słyszałyście o nasionach CHIA ?
Polecam Wam przeczytanie artykułów na ich temat, mają wiele witamin, zastosowań i świetnych właściwości.




Buziaki
Gosia!

38 komentarzy:

  1. Jeszcze na ostatkach wyprzedaży da się coś fajnego trafić ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosia czy torba mieści a4?

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, ze nie pokazalas co ciekawego kupiliscie do kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też z chęcią bym zobaczyła :)

      Usuń
    2. no właśnie :(

      Usuń
  4. Śliczny pokoik! Piękne słuchawki <3
    Pozdrawiam i pojawiaj się częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o proszę, jakie cudowności :) torebka super!

    OdpowiedzUsuń
  6. W którym new yorkerze bylas? Duzo jeszcze sztuk zostalo? Naprawde super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne zakupy ;) chyba rowniez polece po te sluchawki, strasznie mi sie kolor podoba !:) kolejny post z dodatkami do kuchni poprosimy ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta torebka niestety ma liche rączki,oglądałam ja i uważam ze szału nie ma ;) niby fajna ale nie do końca

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy kupiłaś :) Ja ostatnio też poszukuję boyfriendy i Twoje mi się podobają :)
    Te poszewki na poduszki są śliczne,chyba musze się wybrać do Pepco a ja mam do niego niedaleko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne łupy. Najbardziej podobają mi się poszewki i słuchawki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale mi się podoba ta torebka! Super zakup :) Pozdarwiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. O nasionach raczej nie słyszałam, muszę zgłębić temat. Golf bardzo mi się podoba, zwłaszcza za tę cenę. Ramka wygląda super, ja do Pepco mam każdego dnia prawie po drodze, ale jakoś czasu brak i wieczny tam tłok.

    OdpowiedzUsuń
  13. super zakupy i juz fajnie je skomponowałaś z całością :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słoje piękne zwłaszcza ten wysoki, poluję na taki od dawna, ale nigdzie nie mogłam znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  15. swietne poszewki oraz takie slodkie te sluchawki)))

    OdpowiedzUsuń
  16. przydatne gadżety, polowanie udane ! :) a swetra zazdroszczę po cichu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ramka jest super, torebkę też oglądałam, ma taki ładny, prosty krój:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie do końca rozumiem szał na nasiona chia, skoro siemię lniane można wykorzystywać podobnie (np. robiąc pudding), a jest tańsze, łatwiej dostępne i zdrowsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. aaa podobają mi się te poszewki na poduszki..są bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsze słyszę. a Pepco uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeśli chodzi o niasionka chia to polecam Ci wypróbować zrobić pudding jogurtowy z ich dodatkiem plus jakieś owoce lub mus owocowy- pyycha! na deser idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. powaliły mnie te cudowności ,aż nie wiem co napisać)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne zakupy, zwłaszcza ubrania przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie słyszałam o tych nasionach. Fajne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ajć same skarby... Pepco najlepsze uwielbiam ten sklep.

    OdpowiedzUsuń
  26. Torebka z Parfois nie jest zasuwana?

    OdpowiedzUsuń
  27. To jest jakieś dziwne.... Nie znamy się, ale mam wrażenie jakbyś była moją "gustową bliźniaczą siostrą" :)
    Nie ma rzeczy, którą kupiłaś, a ja bym powiedziała "eee, to nie mój styl" :) Te kolory, formy... wszystko mi się podoba :) ..........Ale chyba Ci już to pisałam ;)

    Pozdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pepco ma zawsze genialny asortyment, dodatkowo w dobrej cenie. Nasiona chia też ostatnio odkryłam i cały czas są w mojej kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  29. fajny, ciekawy blog zapraszam też do mnie to kometowania i czytania ;> http://eathealthyandkeepfit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Coraz częściej widuje te nasiona, muszę się nimi zainteresować, a jak wiadomo lubię wszystko co jest fit i wiatminowe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *