wtorek, 10 lutego 2015

styczeń na zdjęciach

Hej!

jak zwykle zostałam w tyle.. czas pokazać styczeń okiem mojego telefonu :)

#love
 ekspres do kawy, świetnie się sprawdza.. uwielbiam kawę <3
 #selfie
 sałatka z jarmużem, uwielbiam..
 mój pierwszy sernik, pyszny
 domowe spa
 świętujemy moje 24 urodziny
 uwielbiam rogaliki.. a Wy ?

 hello!
 najlepsze urodziny. świetna niespodzianka!


 <3
 #prezenty <3


 MAC candy yum yum
 uwielbiam raffaello!
 sałatka z łososiem <3
 czas na paznokcie :)
 Kocham moje miasto <3


  Mój kochany Roksanek
 zdrowa kolacja, owsianka z owocami :)
 latte <3
 WOŚP

 śniadanie z pięknymi widoczkiem



 zaczynam ćwiczyć w domu:)
 lektura na wieczór :) Blog - Kominek i mój ulubiony kubek z Home&You :)
 #selfie
 pompony :)
 tak cieplutko :)

nutella :)
pizza na kolację :)
 beGlossy styczeń :)

 ikea haul :)
 ulubione ciasto - szarlotka + latte
 sheinside.com

 krakowskie przedmieście
 #work
 kawa + pianki
 wiosna w domu :)
 #zima
 #tęcza
 Lady lab!

sukienka, którą sama sobie zaprojektowałam na Lady Lab 
 znowu sałatka? :)
 Hej Zetka!
 Hej Benek!
 Hej Czaki!
 ulubione kawy!
 truskawki + banan
 jak na księżniczkę przystało :)
 #smile!
 wieczerza :)

 organizery z Biedry, macie ?

 nowe rzęsiorki od Agaty Skoniecznej  - uwielbiam ten efekt <3


buziaki
Gosia

22 komentarze:

  1. Sukienka, którą zaprojektowałaś - cudo! Lubię takie wpisy :) A Ty wszystko uwielbiasz heh :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia:) Kojarzę je z instagrama :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również uwielbiam rzęsy ;) Z różnych powodów nie chcę ich robić cały czas, jednak na wakacje założę na 100%, bo to niesamowita wygoda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosia, potrzebuję kupić taki szalik w kratę jaki miałaś ostatnio na zdj na insta? Plis gdzie można taki kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że bez problemu znajdziesz taki na allegro

      Usuń
  5. dużo dobroci, mniam mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia, dania apetyczne , sukienka cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy mozna prosic o podanie modelu expresu do kawy? Da sie nim zrobic dobra kawe latte? Pozdraiwam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, mam pytanie, jaką farbą farbujesz włosy? Bo bardzo ładnie przykryło Ci to ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne fotki, dużo się u Ciebie działo
    ps. Niechcący źle wpisałam za pierwszym razem komentarz ;)
    Pozdrawiam
    Marcelka Fashion
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Gdzie kupilas ten kubek z koroną? jest przecudny ;) daj znac ;*

    normouslycheap.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dużo zdjęć! Ta sałatka z łososiem wygląda przepysznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej Gosiu. Pisałaś ostatnio na instagramie,że Ci się przytylo a wcale tego po Tobie nie widać. Przyznasz się ile obecnie ważysz? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam Home&You, kubek świetny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *