niedziela, 22 lutego 2015

Tiger Haul

Witajcie!

Jak mija Wam weekend ?
mój minął znakomicie!
Wczoraj po pracy byli u nas znajomi z Wrocławia, dziś również się widzieliśmy i połaziliśmy troszkę po Warszawie. Z Hanią obie jesteśmy takimi srokami, lubimy sklepy z pierdołami dlatego dziś odwiedziliśmy sklep Tiger, w którym są same dodatki.
Jeśli jesteście ciekawe co kupiłam - zapraszam do dalszej części postu.

Zdaję sobie sprawę z tego, że nic konkretnego nie kupiłam i obyłoby się bez zakupu tych rzeczy :)


talerzyk (6 zł) idealnie pasuje mi do obecnej kolorystyki salonu.


Serwetki (6 zł)

papierowe rurki do napojów (6 zł/opakowanie)



jako, że uwielbiam wszystko z motywem flaminga, musiałam kupić również te dekoracje (4 zł)


kolejny kabel do telefonu, kabli nigdy nie za wiele (10 zł)


To by było na tyle.
Jeśli jesteście ciekawe czy w Waszym mieście jest ten sklep, możecie sprawdzić na stronie :)
http://www.tiger-stores.pl



buziaki,
Gosia

25 komentarzy:

  1. Lubię oglądać takie haule::) Mój weekend też mija przyjemnie. Pozdrawiam Gosiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Flamingi wymiatają ;) uwielbiam twoje zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie kiedy zrobisz post o ciuchasz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwykle słomki tez mozna kupić?

    OdpowiedzUsuń
  5. Talerzyk bardzo fajny :) :)
    A co tam... zresztą ... wszystko super!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kapel do telefonu/komputera super:D skończył by się mój problem popsutych kapli przez noszenie ich w torebce:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jestem sroka i często jak jestem na zakupach lubię sobie wrzucić do koszyka tego typu bibelotki :) A takie słomki czy patyczki z motywem flaminga fajnie sprawdzają się na domówkach jako dekoracje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy kupilaś :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój Blog//KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  9. koniecznie musze zajrzec do tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy :) W ogóle Tiger jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. coś dla miłośniczki flamingów http://goshico.strefamarek.allegro.pl/goshico-torba-shopper-z-flamingiem-rio-1339.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne gadżety zakupiłaś :)
    co powiesz na wspólną obserwację? ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. super zakupy lubię Twojego bloga. W wolnej chwili zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak to jest, że wejdzie się do sklepu, zobaczy fajne rzeczy i kupuje, chociaż nie ma się jeszcze pojęcia do czego można je wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super gażety :) http://www.thecoolorlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *