niedziela, 22 marca 2015

ulubieńcy kosmetyczni lutego i marca 2015

witajcie po przerwie (AŻ miesiąc mnie tu nie było!)
Niestety praca w ostatnich miesiącach nie pomaga mi w prowadzeniu bloga.
Dziś znalazłam chwilkę na podsumowanie kosmetyczne dwóch poprzednich miesięcy :)

duet idealny!
podkład Revlon colorstay + Astor perfect stay
Ostatnio zdarza mi się pracować po 16 h więc wymagam od podkładu przede wszystkim trwałości. To duo sprawdza się idealnie i nie mam do tych podkładów żadnych zastrzeżeń. Używam ich razem ponieważ tak uzyskuję najlepszy kolor.


Niezmiennie, maseczka z Palmersa.
Idealnie koi i oczyszcza skórę.


Jako, że jestem po kolejnym prostowaniu keratynym włosów, chcę by efekt utrzymał się jak najdłużej, pomaga mi w tym spray z Alfaparf Keratin Therapy (produktami tej firmy miałam również prostowanie)

Znalazłam idealny szampon, który nie ma problemów ze zmyciem olejów z moich włosów..
Ostatnio bardzo jestem zadowolona z kondycji moich włosów, może chcecie aktualny post o tej tematyce?
Alterra szampon nawilżający - najlepszy!

kolejne odkrycie - Eveline art scenic - żel do brwi, ja mam wersję brązową. Świetnie podkreśla brwi, dodaje koloru oraz utrwala na cały dzień.


puder Synergen - uwielbiam go już od kilku lat.
Świetnie matuję na kilka godzin, ma piękny, naturalny kolor, do tego jest tani jak barszcz :)


matowy błyszczyk z Essence, niestety nie wiem co to za numer ponieważ się starł ale idealnie pasuję do makijażu dziennego.



żel do skórek z Sally Hansen.
Świetnie 'rozpuszcza' skórki wokół paznokci i idealnie łagodzi.

buziaki i do następnego! :*

32 komentarze:

  1. Piękny naszyjnik! Też lubię ten żel do skórek.

    OdpowiedzUsuń
  2. maseczkę palmers uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu zawsze coś fajnego podpowiesz, tym razem wypróbuję zel do brwi. Oczywiście chcemy posty o tematyce włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy sporo podobnych ulubieńców :) Z chęcią poczytam coś o Twojej aktualnej pielęgnacji włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również używam maseczki Palmer's i bardzo ją lubię. Mam też podkład Astor, jednak w niekorzystnym dla mnie kolorze 102.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podkład Astor sprawdza się u mnie doskonale. Przez cały dzień twarz wygląda dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie sobie zamówiłam Revlona i mam nadzieję, że u mnie też się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obecnie używam podkładu Rimmel Lasting Finish, z którego jestem bardzo zadowolona, ale jak się skończy chcę wypróbować Perfect Stay :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę spróbować tj maseczki, bo poszukuj jakiejś mojej idealnej:)

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/03/naszyjnik-i-kolczyki-z-otiencom.html

    OdpowiedzUsuń
  10. chcemy chcemy, o włoskach :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. matowy błyszczyk z essence to velvet rose 01 - przynajmniej na ten kolor mi wygląda, mam i lubię, choć dla mnie jest ciut zbyt różowy, poza tym strasznie szybko ścierają się z niego napisy. Sally Hansen do skórek również jest moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. szampon altera nie przypadł mi do gustu wolę już odżywkę z tej serii. Fajnie, że dodałaś post zaglądam często i tu niespodzianka

    OdpowiedzUsuń
  13. To prawda też uwielbiam ten puder !
    Świetny wpis - pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ochotę na ten żel do skórek, a puder rzeczywiście jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podkład Revlon jest również moim ulubieńcem 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Podkład od Astor jest na mojej liście zakupowej :)
    Wyglądasz ślicznie, a o Twoich włosach chętnie przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  17. Szampon z Alterra jest idealny. Sama go posiadam i jestem zadowolona. Spróbuj jeszcze inne produkty z tej firmy napewno będziesz zachwycona! :)
    Zapraszam do mnie:
    http://kwiatekkolorowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealny masz makijaż. Twoja twarz wygląda pięknie. Obserwuje Cie na instagramie. Mogłabyś mi napisac jak masz kolor podkładu z revlonu?

    OdpowiedzUsuń
  19. super !!! zapraszam do mnie , obserwowanie za obserwowanie ? - http://potworektoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę kiedyś skusić się na ten podkład Revlon :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie wyglądasz :) zaciekawił mnie ten żel z sally hansen :)

    OdpowiedzUsuń
  22. żel do brwi mam i uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Z tej serii z Alterry mam odżywkę do włosów i również świetnie się sprawdza. Żel do skórek chętnie wypróbuję, bo ten z Wibo nic u mnie nie robi. :-(

    OdpowiedzUsuń
  24. podkład z revlon i alterra tez lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też używam pudru synergen :) bardzo dobry a tani produkt. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Myślę, że każda kobieta ma własnych ulubieńców, bez których nie może się obyć, ale są takie kosmetyki, które dadzą się lubić przez wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Polowałam na ten podkład z Astora, ale nie udało mi sie dorwać jasnego koloru :(
    Jeśli masz ochotę to zapraszam do mnie na rozdanie z paletką Zoevy Naturally Yours :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda, że u mnie się Revlon nie sprawdził a kupiłam go bo był tak zachwalany ;/ Natomiast maseczka z Palmersa Cudo! :))


    Martyna

    OdpowiedzUsuń
  29. ja tez często używam colorstay ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Revlon jak do tej pory najbardziej sprawdził się na mojej cerze, idealny jest :)
    zapraszam również do siebie
    monrolkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie też tylko Revlon się sprawdza

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *