niedziela, 21 czerwca 2015

beGLOSSY czerwiec - HELLO SUNSHINE

Witajcie Kochane!

Bardzo żałuję, że mam tak mało czasu na prowadzenie bloga. Mam bardzo dużo pracy a po pracy nie mam nawet siły siedzieć przy komputerze, poza tym mam też obowiązki domowe. 
Dziś wolna niedziela, miałam zamiar cały dzień przespać ale mój organizm się zbuntował i stwierdził, że 6 godzin snu wystarczy po bardzo intensywnym tygodniu.


Dziś posty typowo kosmetyczny o moim ulubionym różowym pudełeczku.





W moim pudełku znalazłam :

CHARMINE ROSE - krem pielęgnacyjny o właściwościach ochronnych, łagodzących i korygujących. Ważne jest to,że kosmetyk ten nie zawiera alergenów. Tubka 15 ml.
Cena - 60,80 zł / 50 ml 




 LORD & BERRY 20100 Crayon lipstick
Szminka w ołówku o intensywnym i długotrwałym kolorze. Pełen produkt
Cena - ok. 80 zł / 1,8 g



ISADORA All day long lash mascara 
Super trwały tusz, bezpieczny dla rzęs. Ekstremalnie wydłuża. pogrubia i wyraźnie podkreśla rzęsy. Nie osypuje się a efekt utrzymuje się aż przez 12 godzin. Otrzymałam miniaturkę o pojemności 4 ml
Cena - 72 zł / 8 ml


PROSALON szampon z olejkiem arganowym
Delikatny szampon do pielęgnacji włosów zniszczonych i matowych.
Pojemność w sam raz na weekendowy wyjazd 50g
Cena - 18,70 zł / 1000g



VEET krem do depilacji Natural Inspirations 
Pozostawia skórę miękką i gładką w dotyku.
Pełnowartościowy produkt. 
Cena - 23,99 zł / 100 ml



W pudełeczku znalazłam również2 produkty dla klientek VIP 

GLOV quick treat 
rękawica która potrzebuje jedynie wody by usunąć makijaż. 
Cena - 14,00 zł



PUREDERM maska do twarzy 
W moim pudełeczku znalazłam łagodzącą maskę po opalaniu.
Cena - 5,99 - 7,99 zł


Co sądzę o pudełku?

Bardzo chętnie przetestuję rękawicę GLOV oraz krem CHARMINE ROSE. Szminka w ołówku przyda mi się w pracy ale przyznam, że zdziwiła mnie jej cena, strasznie droga a firmy nie znam. Krem do depilacji VEET zdąrzyłam już raz użyć i jestem mile zaskoczona,wreszcie znalazłam krem który działa na moje włoski! Tusz będzie musiał długo poczekać gdyż od kilku miesięcy mam przedłużane rzęsy.

Moja ocena to 2,5/5 

Jeśli macie ochotę zamówić swoje pudełeczko to wejdźcie na stronę beGLOSSY

buziaki,
Gosia

18 komentarzy:

  1. Tę rękawiczkę GLOV Quick Treat mam z kwietniowego Joybox'a i właśnie przed chwilą pierwszy raz jej użyłam, bo skończyła mi się Bioderma - warto coś takiego mieć w domu czy torebce na tzw. "czarną godzinę" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne pudełeczko :) ja jestem bardzo ciekawa tej rękawicy do zmywania makijazu i chyba musze ją w końcu kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. LORD & BERRY firma z Włoch, powstała w latach 90-tych ubiegłego wieku, dokładnie w 97 roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie to bardzo średni box. nic co by zachwycało.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje pudełeczko było kiepskie, chyba najgorsze odkąd kupuję pudełka (grudzien 2014). Prawie puste w środku, zrobione jakby na odczepnego z resztek, połowy produktów, które Ty dostałaś, ja nie miałam. I bynajmniej nie była to pomyłka czy niedopatrzenie, bo wszystko zgadzało się z rozpiską. Żałuje, że mam przedpłacone następne pudelka, bo po tym biednym czerwcowym (tylko 3 pełne produkty, w tym maseczka jednorazowa) chętnie bym zrezygnowała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę wypróbować tą rękawice z Glov :)

    www.konieczkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze pisząc zawartość baaardzo przeciętna...

    OdpowiedzUsuń
  8. maskara, szampon i kredka do ust chyba najfajniej wypadają ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nieźle, chociaż szału nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hej Gosia ! :)

    widzialas, mysle, ze moze Ci sie spodobac :)
    http://www.house.pl/pl/pl/ona/stara-kolekcja/bizuteria/lb150-slv/necklace

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu możesz powiedzieć jaką farbą farbujesz włosy, jaki to kolor?

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem niesamowicie ciekawa jak sprawdzi się rękawica do demakijażu! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gosia, rzucasz bloga?

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne jest to pudełko. Ma ciekawa zawartość.

    labei357.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gosia jak dobrze że wrocilas. Pokażesz swoje pomadki? Zawsze masz piękne kolory na ustach. A.

    OdpowiedzUsuń
  16. W chwili wolnego czasu zajrzyj proszę na kosmetyki ekologiczne LillaMai i daj znać czy Ci odpowiadają. Dziękuję z góry :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest tam kilka rzeczy, które mnie zainteresowały.
    Chociażby ta rękawica do demakijażu wygląda ciekawie - nie miałam nigdy okazji używać czegoś takiego.
    No i czekam i czekam aż gdzieś dorzucą jakieś dobre pędzle do makijażu, bo moje się kończą.
    Przyjdzie mi kupić samej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *