wtorek, 9 czerwca 2015

ZŁOTA PIĄTKA : makijaż

Witajcie po dość długiej przerwie!

Miałam spore problemy techniczne z blogiem. Dziś udało mi się wszystko naprawić z czego bardzo się cieszę.
Jeśli chcecie mnie śledzić na bieżąco to zapraszam Was na mój instagram, na którym niedawno świętowałam 20 tysięcy obserwatorów - www.instagram.com/goniaroniaa

Oczywiście z bloga nie rezygnuję, mam zamiar wrócić :) !

Dziś post typowo kosmetyczny. Chcę przybliżyć Wam moje ulubione produkty do makijażu.


- BRONZER Bourjois 'czekoladka'
To zdecydowanie najlepszy produkt jakiego używałam. Świetnie się nim konturuje twarz, można stopniować jego intensywność.


- KOREKTOR POD OCZY L'Oreal Perfect Match
Prześwietnie rozświetla okolice pod oczami, kryje cienie i przebarwienia.
W razie potrzeby stosuję go również na drobne niedoskonałości.


- PODKŁAD Astor Perfect Stay
Zdecydowanie najlepszy podkład! Świetnie stapia się ze skórą, bardzo ładnie kryje niedoskonałości, utrzymuje matowo-satynowy wygląd. Jest bardzo trwały, na mojej twarzy trzyma się bez problemu do 16h (moja praca tego wymaga)


RÓŻ DO POLICZKÓW Dr Irena Eris
Dostałam go w pudełeczku beGlossy. Długo leżał nieużywany, po wielu pozytywnych opiniach postanowiłam go użyć i to był strzał w 10 !
Świetnie podkreśla szczyty kości policzkowych, twarz wygląda zdrowo i świeżo.



PUDER Synergen
Używam tego od X lat. Świetnie matuje na wiele godzin, ma ładne odcienie, stapiające się ze skórą/podkładem. Dodatkowo niska cena.


a mój codzienny makijaż wygląda tak :


buziaki
Gosia

21 komentarzy:

  1. Prosimy o wiecej postow.

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzy mi się ten róż ! Bardzo lubię kosmetyki Dr Eris;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekoladka z Bourjois jest również w mojej złotej 5; długo zastanawiałam się nad kupnem tego podkładu z Astora, myślisz że do cery mieszanej bedzie OK?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że wróciłaś z nowym postem na blogu :) ja się poważnie zastanawiałam nad tym bronzerem Bourjois, ale ostatecznie wybrałam Bahama Mama od The Balm... mam nadzieję, że też będę zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz. Możesz napisać jaki to odcień podkładu? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. O wreszcie jesteś ;*


    www.konieczkoo.blogspot.dk

    OdpowiedzUsuń
  7. Róż jest prześliczny a Tobie jest pięknie w tym makijażu. tak naturalnie i świeżo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny makijaż.Bardzo lubie kosmetyki Eris,moim ulubieńcem jest trio do konturowania twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Delilatny i subetlny makijaż - jak najbardziej moje klimaty :) jesteś bardzo ładna i z pewnością nie potrzebujesz mocniejszych odcieni na twarzy:)

    www.everydaylifebypaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzę o czekoladce :) miałam kupić na promocji w Rossmannie, ale... zabrakło :( Synergen jest ze mną już kilka długich lat :)
    Pozdrawiam i czekam na kolejne posty :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam Astora i czeka aż się opale bo mam w ciemniejszym kolrze, a korektor Loreal uwielbiam. Jeden z najlepszych. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. mama ten bronzer i również uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne kosmetyki. W jakim odcieniu masz korektor z L'oreal 01 czy 02 oraz podkład astor?

    OdpowiedzUsuń
  14. Czesc Gosiu mam pytanie dotyczace pudru w kamieniu synergen czy teraz numer 04 to odpowiednik wczesniejszej 3 i czy obecna 04 to najjasniejszy numer z odcieni ?
    pozdrawiam
    sasa

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem zwolenniczką takich delikatnych, ale uwydatniających urodę makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekoladka jest super, też zaczęłam stosować ten bronzer i jestem z niego bardzo zadowolona. Krzywdy też raczej sobie zrobić nie mozną :)

    http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=36430169

    OdpowiedzUsuń
  17. czekoladkę i puder synergen także używam i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie czekoladka Bourjois jest zbyt ciepła, wolę chłodne bronzery, ale nawet jak na ciepły jest dla mnie zbyt ceglasty. Zwłaszcza, ze jestem blada :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gosiu jaki numerek podkładu? Bo zgapiłam już puder nr 04 i mi pasuje to może i podkład trafię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawie prezentuje się ten róż do policzków. Sama szukam czegoś odpowiedniego dla siebie, bo jakoś nie mogłam wcześniej trafić na odcień, który pasowałby do mojej skóry.
    Mam taki od Makeup Revolution, i chociaż jest naprawdę fajny, to wydaje mi się odrobinę za ciemny do mojej bladej skóry :) Muszę poszukać takiego, jak ten, o którym pisałaś.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *