piątek, 21 sierpnia 2015

Salon Wisła i system TapOn

Hej!

Wiem, wiem.. nie było mnie tu trochę. W dalszym ciągu mam sporo pracy a wolne chwile wykorzystuję na odpoczynek.

Dziś luźny post :) Chciałam Wam polecić miejsce w którym ostatnio byłam. 
Od roku robię paznokcie hybrydowe, jest to dla mnie wielka wygoda, już nie wyobrażam sobie malowania paznokci zwykłym lakierem. 
Przez ten rok odwiedziłam kilka salonów. Ten na który trafiłam ostatnio jest wyjątkowy. 
Dodatkowo podczas wizyty dowiedziałam się o programie lojalnościowym TapOn, który bardzo mnie zaciekawił. Myślę, że spodoba się każdemu kto lubi nagrody i oszczędność J Działa nie tylko w Warszawie więc mam nadzieję, że pochwalicie się jakie punkty z systemem TapOn są u Was i jakie nagrody już odebraliście J
Kasia, do której trafiłam na paznokcie wzorowo się mną zajęła.. hmm w sumie moimi paznokciami :) lubię się poddawać w ręce specjalistów. Muszę dodać, że Salon Wisła, bo tak nazywa się to miejsce jest kompletnie w moim stylu! Piękne pastelowe dodatki, słodki wystrój, cudownie się tam czułam. Dodatkowo panuje tam świetna atmosfera, dziewczyny są otwarte i chętnie umilają spędzony tam czas. A wszystkie wzorki maluje sama, nawet te najmniejsze!  :) 
To od Kasi dowiedziałam się o systemie TapOn, który jest u nich w Salonie, i który klientki wprost uwielbiają! 

Zasada programu w Salonie Wisła jest prosta : za każdą wydaną złotówkę otrzymujesz 1 pkt. Ja podczas jednej wizyty za moją cudowną hybrydę zdobyłam 130 punktów. Dodatkowo dostałam 10 pkt za rejestrację i 5 punktów za check in na fb! Jak wiecie uwielbiam się  meldować na fb w różnych miejscach, a teraz jeszcze mogę za to dostawać punkty, łącznie uzbierało mi się 145 pkt więc mogę już wybierać wśród nagród, a to tylko po jednej wizycie! 
Mapa lokali i usług jest baaardzo duża, każdy znajdzie coś dla siebie, nawet będąc na myjni można zbierać punty, oczywiście są też punkty gastronomiczne biorące udział w akcji. 
Co mi się bardzo spodobało to to, że przez system można wysyłać wiadomości. Dziewczyny z Salonu jak tylko zwolni się miejsce na mani, napiszą mi o tym :)

Serdecznie polecam Wam zapoznanie się z programem.
Więcej o aplikacji znajdziecie na ich stronie www.tapon.pl
A Salon Wisła mieści się oczywiście w Warszawie, na Powiślu (ul. 3 maja 14)













buziaki,
Gosia

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie krótkie, zadbane pazurki! xo

    OdpowiedzUsuń
  2. GoniaroniaA sorki,ale te Twoje rozkloszowane spoDNICZKI PRAWIE na każdej fotce niezależnie od miejsca i okoliczności już są nudne .pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Paznokcie piękne !
    Muszę poczytać czy u mnie w miescie istnieje takie coś !
    Wyglądasz super ! :)


    www.konieczkoo.blogspot.com Zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne paznokcie, takie delikatne... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy zaczniejsz regularnie dodawac posty

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądasz ;)
    świetny pomysł na umieszczenie lakierów <3
    http://krze20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te pazurki <3<3<3 Można wiedzieć skąd naszyjnik ? Od dawna szukam takiego "kolio-podobnego" :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety daleko mam do Warszawy i nie skorzystam,ale super post :)
    Pozdrawiam i Obserwuję;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu coś Cię długo nie ma na blogu:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *