czwartek, 10 grudnia 2015

powrót na bloga + ulubione produkty do makijażu

Witajcie!

Na początku małe wyjaśnienie i informacja o powrocie na bloga.
Niestety przez ostatnie pół roku zaglądałam tu bardzo rzadko. Co było przyczyną ? 
Problem techniczny z komputerem oraz brak czasu przez pracę. 
Przez ten czas zatęskniłam za blogiem i nie chciałabym zatracić tego na co pracowałam 5 lat.
Z większością z Was widzę się codziennie na Instagramie (@goniaroniaa), cieszę się, że zgromadziłam Was tam ponad 50 tysięcy. I to właśnie prowadzenie Instabloga (bo chyba tak to można nazwać) sprawia mi największą radość. Mam nadzieje, że blog będzie jego uzupełnieniem, gdyż ciężko wszystko dokładnie opisać na Instagramie w opisie zdjęcia. 
W takim razie.. witajcie po przerwie !

Dziś notka bardzo miła i przyjemna dla mnie.
Sama lubię czytać o nowinkach kosmetycznych. 
Z dzisiejszego postu dowiecie się jakie kosmetyki kolorowe są moimi ulubionymi w ostatnim czasie.


Zacznijmy od podkładów.
W tej chwili mieszam dwa o podkłady, oba mają świetne krycie.
Do nałożenia mojej mieszanki świetnie sprawdza się gąbeczka z Rossmanna. Jest mięciutka i daje bardzo naturalny efekt.


Korektor rozświetlający z Kobo.
Wiele razy pytałyście mnie czym rozświetlam okolice oczu, to jest właśnie ten produkt. 
Rzeczywiście świetnie rozjaśnia spojrzenie.


Produkt, który niedawno odkryłam to rozświetlacz z Lirene. 
Zawsze trzymałam się z daleka od produktów, które się 'świecą' ponieważ mam cerę mieszaną, która jest wystarczająco błyszcząca. Jednak lekkie muśnięcie tym produktem szczytów kości policzkowych, łuku brwiowego i kącika oczu daje świetny efekt, który pokochałam.




Bronzer, bez którego już nie umiem funkcjonować, niestety moja twarz jest kwadratowa i duża i według mnie konieczne jest wykonturowanie jej.
Bronzer z Bourjois jest od lat moim ulubionym, starcza na długo, ma matowy, intensywny kolor.


no i ostatnia dość ważna rzecz to puder, który u mnie jest krokiem nie do pominięcia.
Puder z Synergen jest moim ulubieńcem od kilku dobrych lat. 
Świetnie kryje i matuje.




Jeśli chodzi o kosmetyki do oczu sporadycznie używam linera do kresek ale nie mam ulubionego, tuszu do rzęs nie używam (mam rzęsy przedłużane) Brwi również są naturalne i nie często zdarza mi się używać czegoś do ich utrwalenia :)

Dajcie znać w komentarzach na jakie posty na moim blogu czekacie :)

Buziaki!
Gosia

30 komentarzy:

  1. Pamiętam że kiedyś używałam tego matującego podkładu z Lirene ale konkretnie o nim zaapomniałam... A przecież był taki świetny. Dziękuję Gosiu za przypomnienie. :) Może kolejny post o włosach, ich pielęgncji?

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja proponuję stylówki z asymetrycznymi kurtkami w roli głównej! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Problemy techniczne z komputerem a tyle zdjec jak cos ogladasz na yt,to nie rozumie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie.. Gosiu choc osobiscie bardzo lubie Twojego bloga, insta to takim "zniknieciem" bez slowa pokazalas brak szacunku dla czytelnikow. Produkty, ktore dostawalas, wspolprace byly glownie dzieki temu, ze ludzie do Ciebie zagladali. Mysle, ze przed taka przerwa powinnas chociaz napisac kilka slow, ze Cie nie bedzie. Przykre jest to jak blogerzy przestaja doceniac obserwatorow.

      Usuń
  4. cieszę się że wróciłaś do pisania bloga !
    coś o dekoracjach na świętach w Twoim mieszkaniu? jakiś haul zakupowy z ostatnich zakupów?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również używam podkładu Lirene City Matt i uważam, że jest naprawdę świetny. Dodatkowo bardzo lubię jego zapach... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że post o pielęgnacji włosów to strzał w 10👍😊

    OdpowiedzUsuń
  7. No wkoncu się pojawiłaś!!!! :-) :-) Bardzo lubię Ciebie i czytać blogaa :-) A moze post o odżywianiu się zdrowym i o pielegnacji cery i moze jakas stylizacja :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. z miłą chęcią będę Cie odwiedzać na blogu ;)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)
    Pozdrawiam. Buziaczki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Slicznie sie malujesz, nic z tych rzeczy nie probowalam jeszcze bo bardziej uzywam takich ogolnych w stylu maybelline, ale chetnie wyproboje jak bede miala taka okazje.

    www.sylwws.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. A może recenzje książek? Bardzo lubię też projekty denko i stroje dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Używałam kiedyś czekoladki z bourjois jednak teraz zazwyczaj używam bronzera z kobo bo nie wpada w pomarańcz, reszty kosmetyków nigdy nie miałam, ale może kiedyś przetestuje. Obserwowałam Cie kiedyś na instagramie dopoki mnie nie zablokowałaś za komentarz, ze za bardzo wszystko bierzesz do siebie, co było dość dziecinnym zachowaniem bo nie powiedziałam nic złego i niezgodnego z prawda... mimo wszystko oglądam teraz Twojego snapa i bardzo go lubie. Wydajesz sie na nim dużo milsza niż w komentarzach na insta ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Może coś więcej o Tobie samej 😊 praca, szkoła, hobby dla tych co nie oglądali Cie 5lat wstecz tylko zaczęli teraz! 😀 uwielbiam Twojego insta 😝 czasem mam wrażenie ze kocham Twoje życie jak serial 😍😍 obowiązkowe kolejne odcinki w postaci posta na insta.

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje dwa ulubione podkłady tylko, że w innym odcieniu. :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witamy :) Życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie ze wracasz do blogowania. Życzę Ci systematyczności. Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj Gosiu po przerwie, super, że wróciłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dokladnie wlosy Co robisz ze sa takie piekne???😉

    OdpowiedzUsuń
  18. Dokladnie wlosy... Co robisz ze sa takie piekne?

    OdpowiedzUsuń
  19. Milo ;) bede wpadac :) zapraszam tez do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie, że wróciłaś :) Ja też bardzo lubię puder Synergen, ale ostatnio moim ulubieńcem jest puder Rimmel Stay Matte :)

    OdpowiedzUsuń
  21. może post o pielęgnacji cery :>

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne włosy i świetne zdjecia ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie, że wróciłaś do blogowania :) Obserwuję Cię na Insta i uwielbiam Twoje zdjęcia i kubki hihi :D Ja chętnie zobaczę posty ze stylizacjami.
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  24. włosy, cera - o tym by poczytała :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Rozświetlacz wygląda naprawdę interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super że wrocilas na bloga :)) może jakiś strój dnia? :* ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Chetnie bym poczytala o pielegnacji twoich wlosow, moze cery😌

    OdpowiedzUsuń
  28. Super, że do nas wróciłaś. Z Twoich postów zawsze czerpałam mnóstwo informacji. Ja do tego korektora mam mieszane odczucia. Rzeczywiście super kryje i rozświetla ale mi po miesiącu się rozwarstwił i zaczął dziwnie pachnieć. Pisz dla nas dalej.
    Może napisalabyś nam jakie procedury pielęgnacyjne wykonujesz w salonie kosmetycznym?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ;)

Jeśli masz obrazić moją osobę - nie wysilaj się.

Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *