piątek, 30 listopada 2012

kilka nowości ;)

Hej;)

w tym tygodniu zakupiłam kilka nowych rzeczy ;)

większość z nich to nowości jak dla mnie:)


Bielenda, seria aloes. delikatny żel do mycia buzi. 
jak wiecie albo nie wiecie moim ulubieńcem był krem do mycia buzi z alterry ale z racji tego, że wycofali zastąpiłam go żelem z białego jelenia którego akurat nie było w hebe, zmuszona zostałam do zakupu innego żelu. 
weszłam szybko w aplikacje KWC w telefonie i wybrałam ten ;) recenzje bardzo dobre więc wzięłam! 
cena jakoś ok. 12 zł. a właśnie czy kosmetyki Bielendy (do twarzy) wycofali z rossmannów?  


olejek z drzewa herbacianego, koszt w aptece to ok. 10 zł
ja stosuje od dawna na wypryski i działa świetnie.


skuszona promocją w rossmannie (ok. 6 zł) zakupiłam żel pod prysznic z original source o zapachu maliny&wanilii 
zapach.. przboski jak truskawkowo-śmietankowy czupaczups!

szkoda tylko, że zapach się nie utrzymuje na ciele..
tak czy siak jestem na TAK :) 

z tych żeli miałam jeszcze miniaturkę tego zielonego miętowego i na lato sprawdzał się super ;)


mydło biały jeleń.
mydło i tyle ;)


dziś z nudów weszłam do rossmanna i tak sobie chodziłam i miałam chęć coś kupić  z racji tego, że mam dobry humor. no i dzięki aplikacji KWC zakupiłam balsam do włosów suchych i zniszonych z joanny ;)

nałożyłam na wilgotne włosy i wysuszyłam je. efekt całkiem całkiem ;)
zapach również przyjemny. 

cena niska, ok 6 zł ;) 


no i to na tyle, jeśli używałyście któregoś z tych kosmetyków dajcie znać ;)

buziaki :*


wtorek, 27 listopada 2012

spacer z mopsią ;)

Hej kochane ;) dziś spędziłam dzień z Adzią i jej psiakami ;)
fajne są takie dni z przyjaciółką bez chłopaków ;) mimo wszystko jutro już spotkamy się w pełnym składzie ;)

dziś poszłyśmy z mopsią Julą na spacerek ;)
krótka fotorelacja ;) + OOTD

bluzka i szalik H&M // spodnie no name // płaszcz i naszyjnik new yorker // buty deichmann // torba no name




















chcecie więcej takich codziennych postów ? 

buziaki, Goś :*

piątek, 23 listopada 2012

zakupy

Hej kochane!

Ostatnio nie miałam czasu na prowadzenie bloga ale oczywiście myślałam o Was!
Tak szybko leci ten czas..

Słyszałyście o promocji w rossmannie? -40% na wszystkie produkty do makijażu :) 
dziś byłam w kilku rossmannach w poszukiwaniu mojego podkadu, udało sie kupić trzy, tak na zapas. w końcu żal nie skorzystać :) cena regularna 29.99 zł w promocji zapłaciłam ok. 18 za jeden ;)

ostatnio kupiłam też buty, w deichmannie. gdy tylko je zobaczyłam jakieś dwa miesiące temu przyciągneły moją uwagę, nie kupiłam ich, jakiś czas temu przecenili je o 50% więc kosztowały 59 zł, stwierdziłam, że nieee ale wreszcie je kupiłam ;) według mnie nie są kiczowate, gdy połączy się je z fajnymi ciuchami świetnie wyglądają ;)



w H&Mie kupiłam spinke złoty kwiatek i różowe kokardki do butów ;)




słuchawki z flo ;)


glamour w którym jest karta 20 zł do H&Mu do wykorzystania przy zakupach za min. 50 zł :)






czwartek, 15 listopada 2012

sukienki ;) !

Hej kochane :) już mam sukienki. jak narazie założyłam fanpejdża na fejsie. jak jestecie ciekawe to serdecznie Was tam zapraszam :) 

http://www.facebook.com/daisy.ubrania?ref=hl












środa, 14 listopada 2012

Golden Rose 57 :)

Hej, ostatnio pisałam Wam, że kupiłam nową szminkę:)

szminka z Golden Rose seria lipstick numer 57 w pięknym jaskrawym różowym kolorze :)

dziś pokażę Wam jak wygląda ona na ustach :)

ja przed nałożeniem szminki na usta nakładam na nie podkład lub puder - wtedy lepiej trzyma mi się szminka :)













baaardzo lubię takie kolory, chociaż ta szminka mogłaby być bardziej matowa :)

wtorek, 13 listopada 2012

sprzedaż sukienek ♥

Hej kochane :)

od jutra ruszam ze sprzedażą sukienek :)
jeśli jesteście zainteresowane to piszcie :)
cena takiej sukienki to ok. 115 zł z przesyłką (cena jeszcze może ulec małej zmianie)


sukienki są piękne!
super się układają, nadają się na różne okazje, ta cekinowa w kolorze różowego złota nadaje się świetnie na sylwestra, karnawał, imprezy :) ta beżowa z ćwiekami jest na każdą okazję ponieważ jest skromniejsza :)




Google+ Followers

napisz do mnie :)

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *